Gå til innhold

Liker du endringene på dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

23

• skrevet

17

• slabbedask

9

• skrev

8

Jeg glemte å si at jeg også syns tonen her inne har blitt stadig mer ufin. Personangrep er mer regelen enn unntaket, og admin gjør lite med det. Nicklaus hadde fine kommentarer om dette i en av Madelenemies tråder forleden.

Hææ? Snakker vi om samme forum nå?

Anonymous poster hash: b4b6f...26e

Du kommer med grunnløse beskyldninger. Du skulle skamme deg.

1. Kom med grunnløse anklager

2. Ro deg unna kritiske kommentarer

3. Ta på deg offerrollen

4. Profit

Til de som ikke har skjønt det enda, disse "personene som diskuterer med seg selv" er egentlig forskjellige personer med delvis lignende personligheter. Hvis vi snakker om det jeg tror vi snakker om da :)

Endret av skrev

1. Kom med grunnløse anklager

2. Ro deg unna kritiske kommentarer

3. Ta på deg offerrollen

4. Profit

Til de som ikke har skjønt det enda, disse "personene som diskuterer med seg selv" er egentlig forskjellige personer med delvis lignende personligheter. Hvis vi snakker om det jeg tror vi snakker om da :)

Det tror jeg nok. ;)  Og det er til og med blitt bekreftet av webmaster mener jeg å huske. 

Annonse

Nei, jeg synes det ser forferdelig ut. Rødt, oransje, blått, grått og i tillegg rosa. Det ser ut som på glesbygda i de nordlige deler av Finland! Dere trenger en fargekonsulent.

Og vær så snill, få vekk alle den reklamen som beveger, fyttkatta!

Helt enig med dere begge to! Det er finere om man holder seg til max. 3 farger altså - ikke hele fargepaletten! Og bevegelig reklame - det er mer som anti-reklame for min del. Men jeg trykker bare ctrl+ til tekstrutene dekker hele skjermen og reklamen havner utenfor. :)

Annonse

Dette skjønner jeg lite av. Jeg får ikke opp valg av forum og kommer ikke tilbake til forsiden uten å trykke på "bakoverpilen" øverst til venstre. Jeg bruker Firefox, så kanskje det har noe med det å gjøre. Som vanlig er det noe dritt med dette forumet etter omlegging.

Dette har jo aldri vært bra etter forrige omlegging, forbannet drittforum.

Dette skjønner jeg lite av. Jeg får ikke opp valg av forum og kommer ikke tilbake til forsiden uten å trykke på "bakoverpilen" øverst til venstre. Jeg bruker Firefox, så kanskje det har noe med det å gjøre. Som vanlig er det noe dritt med dette forumet etter omlegging.

Dette har jo aldri vært bra etter forrige omlegging, forbannet drittforum.

Du må trykke på forum under vis nytt innhold.

IMin tålmodighet med dol er i grunnen loslitt etter den store omleggingen i fjor, og jeg syns dol innholdsmessig har tapt seg big time. Kontrollen fra admins side virker å være slappere, det er overvekt av folk som ser ut til å dikutere med seg selv, det florerer av sjelløse anonyme, og jeg syns faktisk også at det rotes mye med roller her inne (prof/ ikke-prof). Det er vel symptomatisk at denne siste omleggingen bryr meg midt mellom - stedet er ødelagt uansett. 

Hvorfor bruker du tid her inne hvis du er så fryktelig lei? Det er bedre å gjøre noe som ikke tapper deg for energi. Du forsurer miljøet her inne ved å syte på det nivået du gjør. Finn deg et annet sted å henge i stedet for å klage. Det er helt frivillig å være her inne.

Anonymous poster hash: cc5b4...df0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...