Gå til innhold

Liker du endringene på dol?

Anbefalte innlegg

Hvorfor bruker du tid her inne hvis du er så fryktelig lei? Det er bedre å gjøre noe som ikke tapper deg for energi. Du forsurer miljøet her inne ved å syte på det nivået du gjør. Finn deg et annet sted å henge i stedet for å klage. Det er helt frivillig å være her inne.

Tapper meg for energi? Hæ? Hva snakker du om? Snakk for deg sjæl - jeg tappes ikke for energi hehe  :) Anbefaler deg ellers å slutte å lese det jeg skriver om du syns jeg er sytete, jeg kommer nemlig til å fortsette å si det jeg mener her inne :) Kanskje du skal ta mot til deg, opprette en ny bruker med et fiffig nick for anledninger du ikke tør skrive under det nicket du ellers er registrert som også? ;)

Endret av Kayia

Fortsetter under...

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

23

• skrevet

17

• slabbedask

9

• skrev

8

Tapper meg for energi? Hæ? Hva snakker du om? Snakk for deg sjæl - jeg tappes ikke for energi hehe  :) Anbefaler deg ellers å slutte å lese det jeg skriver om du syns jeg er sytete, jeg kommer nemlig til å fortsette å si det jeg mener her inne :) Kanskje du skal ta mot til deg, opprette en ny bruker med et fiffig nick for anledninger du ikke tør skrive under det nicket du ellers er registrert som også? ;)

Lurerpå hva du er her for da. Er det for å gjøre narr av og håne de psyke?

Anonymous poster hash: b4b6f...26e

Lurerpå hva du er her for da. Er det for å gjøre narr av og håne de psyke?

Kayia er en av de som er morsomme å ha her inne. :) I motestning til en del som bare sitter og skriver tull til seg selv og spammer ned hele forumet med det.

Annonse

Kayia er en av de som er morsomme å ha her inne. :) I motestning til en del som bare sitter og skriver tull til seg selv og spammer ned hele forumet med det.

Har du noen eksempler, eller farer du også med tull!

Har du noen eksempler, eller farer du også med tull!

Det er bare å se på psykiatriforum, spesielt på nattestid i helgene... Jeg vil ikke nevne nick for en del tror at absolutt ALT som skrives her inne dreier seg om dem.

Det er bare å se på psykiatriforum, spesielt på nattestid i helgene... Jeg vil ikke nevne nick for en del tror at absolutt ALT som skrives her inne dreier seg om dem.

Tror de skriver tull til hverandre. Og det blir noe annet.

Du kommer med grunnløse beskyldninger. Du skulle skamme deg.

Nå er det vel andre enn meg som har kommentert direkte i tråder at folk diskuterer med seg selv her inne. Tenker du at de burde skamme seg også? Her er en av de nyere tråder dette har vært tilfelle: http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/400925-anonyme-brukere/page-1#entry3566898

Annonse

Hei!

Takk for den du har vært for meg:-)

Du har gjort mine dol-dager gode, ;)

Nå er det vel andre enn meg som har kommentert direkte i tråder at folk diskuterer med seg selv her inne. Tenker du at de burde skamme seg også? Her er en av de nyere tråder dette har vært tilfelle: http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/400925-anonyme-brukere/page-1#entry3566898

Jeg kan garantere deg at det der er flere personer!  :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

Webmaster kan sikkert bekreftedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...