Gå til innhold

Liker du endringene på dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

23

• skrevet

17

• slabbedask

9

• skrev

8

Ser noenlunde likt ut på mobil UNNTATT at teksten har blitt FRYKTELIG liten! Gåsj.

Sånn går det når man bruke små tulleskjermer.

Og at denne boksen jeg skriver i nå er for stor for skjermen..

Det er bare å forminske teksten med Ctrl -  :ph34r:

Hvis alle installerer AdBlock tjener ikke DOL en eneste krone... da er det fort slutt på moroa.

Just sayin'...

Kanskje NRK lisens bør byttes ut med reklamefrimultimedielisens, som deles på de mediene personene bruker slik at man slipper reklamer. 3k i året bør vel dekke inn det greit

just suggestin'..

Endret av skrev

Kanskje NRK lisens bør brukes på reklamefrimultimedielisens, som deles på de mediene personene bruker slik at man slipper reklamer. 3k i året bør vel dekke inn det greit

just suggesting '..

Hva med å gi kringkastingsavgiftspengene til Wikipedia?

Annonse

Annonse

Er det noen som noengang klikker på disse reklamene?

Det hender at jeg er for kjapp med å klikke og havner inne på en reklameside. Jeg fyker ut derfra med det samme uten å kjøpe noe, men klikk er klikk og Dol må jo få inn penger på et vis. Hvis alle bruker ad-Block blir det ikke mye penger i kassa. Dere ser sammenhengen her?

Det hender at jeg er for kjapp med å klikke og havner inne på en reklameside. Jeg fyker ut derfra med det samme uten å kjøpe noe, men klikk er klikk og Dol må jo få inn penger på et vis. Hvis alle bruker ad-Block blir det ikke mye penger i kassa. Dere ser sammenhengen her?

Ja, men hvis reklamen blir for overveldene har man ikke noe valg. 

Anonymous poster hash: 726ba...c78

Ja, men hvis reklamen blir for overveldene har man ikke noe valg. 

Anonymous poster hash: 726ba...c78

Nei, det er vel så. Jeg har hverken migrene eller annet som trigges av flimrende bilder, så jeg overlever fint uten. Jeg har muligens gått glipp av noen kommentarer her i kveld. Oppdaget nettopp at trådene noen ganger fortsetter etter reklamen. Det kommer nok til å skje igjen, for jeg tok for gitt at tråden var slutt da reklamen dukket opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...