Gå til innhold

Dette er en plus size!

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne hatt 75B, det er drømmestørrelsen min. :) De fleste menn liker store pupper, men til syvende og sist tror jeg ikke det har så mye å si så lenge de liker jenta puppene sitter på. Som en tidligere dol'er sa - "Menn er stort sett fornøyde bare de får kose med et par pupper!" :)

Jeg skulle som sagt gjerne hatt mindre pupper ja, både fordi det er vanskelig å finne gode bh'er som passer og ikke er så veldig dyre og så jeg kunne brukt klær i litt mindre størrelser slik at de da også hadde passet bedre på resten av kroppen. Fysiske plager gir de meg heldigvis ikke.

Hei!

;)

Første gang jeg lo i dag:-)

Jeg er , eller det heter vel ikke deprimert, men jeg strever med tristhet, så deilig å le.

Det er like før jeg tar livet mitt :lol: takk for gleden du ga og gir meg:-)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...