Gå til innhold

mamma sier forran personnalet at jeg er smellfeit.

Anbefalte innlegg

hun sier jeg har en temmelig stor kropp nå. jeg tror ikke jeg tåler mer nedverdigene kommentarer fra mamma nå. hun kommenterer kroppen min hver dag. jeg er blitt mer og mer missfornøyd med formene mine. jeg vil snart ikke gå på kjøpesentere mer. hvordan skal jeg få mamma til å slutte å kommentere å mobbe meg for vekta mi med ord? jeg har prøvd å si at hun sårer meg å må slutte, men hun sier det er bare for mitt eget beste. personnalet er enig med meg at det ikke er bra at mamma sier sånne ting, og spessielt ikke forran det tynne personnalet. jeg har gått opp 20 kg igjen etter suksessfull veknedgang etter jeg begynte på abilify og zoloft. nå har jeg bråslutta med abilify 10 mg og trapper bort zoloft for å bli normal i formene igjen. (normal til å ha skjev ryggsøyle sån at magen alltid peker utover).

Fortsetter under...

hun sier jeg har en temmelig stor kropp nå. jeg tror ikke jeg tåler mer nedverdigene kommentarer fra mamma nå. hun kommenterer kroppen min hver dag. jeg er blitt mer og mer missfornøyd med formene mine. jeg vil snart ikke gå på kjøpesentere mer. hvordan skal jeg få mamma til å slutte å kommentere å mobbe meg for vekta mi med ord? jeg har prøvd å si at hun sårer meg å må slutte, men hun sier det er bare for mitt eget beste. personnalet er enig med meg at det ikke er bra at mamma sier sånne ting, og spessielt ikke forran det tynne personnalet. jeg har gått opp 20 kg igjen etter suksessfull veknedgang etter jeg begynte på abilify og zoloft. nå har jeg bråslutta med abilify 10 mg og trapper bort zoloft for å bli normal i formene igjen. (normal til å ha skjev ryggsøyle sån at magen alltid peker utover).

Det var ikke særlig fint å si til datteren sin, kanskje du bare må slutte å bry deg om det? Tror ikke man kan forandre slike folk.

Hvorfor omgås du med en som mobber deg? Er du i et avhengighetsforhold ?

Jeg er ikke i avhengihetsforrhold, hun er bare mammen min. Hun plager meg også ved å si ting jeg ikke liker med vilje. Hun sier ofte at hun kommer til å si det i annenhver settning.

Annonse

Er du myndig? I så fall kan du forby din mor å komme dit du er, og forby personalet å snakke med henne.

Det høres ut som du er i et avhengighetsforhold til din mor, hvis hun opptrer mobbende overfor deg så er det ikke bra for deg å ha så mye kontakt.

Anonymous poster hash: a12e4...e8f

Ja.

Da synes jeg du skal si til henne at så lenge hun sier slike stygge ting til deg så får hun ikke komme på besøk og om hun begynner å si slikt så ber du henne gå. Snakk med personalet der du bor så de er på din side og også kan be henne gå.

Kanskje du kan ha en fellessamtale med moren din og kontaktpersonen din på omsorgsboligen. I en slik samtale kan dere snakke om hvordan det oppleves for deg å få slike kommentarer fra henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...