Gå til innhold

Må skifte ut klesgarderoben hvis jeg ikke klarer å skjerpe meg

Anbefalte innlegg

De buksene jeg fremdeles får på meg begynner å stramme så mye at jeg får vondt i magen.  Så jeg bør ta i et skikkelig tak for å komme ned i vekt nå, men jeg eier ikke motivasjon.  Er alltid sulten.

Gikk en rask tur i skogen på en time.  Men nå mørkner det så tidlig at det ikke er alltid jeg klarer det.

Anonymous poster hash: 41f7f...3b3

Fortsetter under...

Du trenger ikke motivasjon, motivasjon kommer og går, du trenger bare å handle. For de fleste er det lurt å ikke gå for hardt ut, men heller foreta små endringer etter hvert. Sult sitter mye i hodet. Hvis man spiser sunn mat i passe porsjoner, vil sulten være overkommelig, og man trenger mindre mat for å holde vekten når man er normalvekti enn når man er overvektig. Hvis du vil gå tur, så finner du en måte å få det til på. 

Anonymous poster hash: 434cd...7e1

Jeg har god erfaring med hodelykt slik at jeg kan gå tur selv om jeg ikke rekker det når det fortsatt er lyst. De selger de blant annet billig på clas ohlsson.

Anonymous poster hash: 62231...c7f

De buksene jeg fremdeles får på meg begynner å stramme så mye at jeg får vondt i magen.  Så jeg bør ta i et skikkelig tak for å komme ned i vekt nå, men jeg eier ikke motivasjon.  Er alltid sulten.

Gikk en rask tur i skogen på en time.  Men nå mørkner det så tidlig at det ikke er alltid jeg klarer det.

Kutt ut saft, brus og snop.

Anonymous poster hash: 45821...2b8

Jeg har gått over 6 km i skogen i dag. Har ikke jobbet dagtid i dag, så da har jeg anledning til det mens det er lyst.

Jeg trenger både motivasjon og hjelpemiddel for å komme over den første kneika der kroppen forlanger samme mengde kalorier som den er vant med.

Annonse

Jeg har gått over 6 km i skogen i dag. Har ikke jobbet dagtid i dag, så da har jeg anledning til det mens det er lyst.

Jeg trenger både motivasjon og hjelpemiddel for å komme over den første kneika der kroppen forlanger samme mengde kalorier som den er vant med.

Den beste motivasjon er å tenke på neste veiing.

Anonymous poster hash: 4d830...269

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...