Gå til innhold

pubertetspersonnal som jobber på meg er frekke med meg.

Anbefalte innlegg

Der jeg bor i omsorgsbolig annsetter de iblandt tenåringslærlinger helt ned i 17 års alderen på oss, som fortsatt går på andre trinn i videregående skole. Jeg er 29 år. De har en tendens til å være veeeeldig frekke i kjeftene sine mot meg når jeg spør om normale ting som når de fyller år. Da svarer de bare at det vil de ikke svare på. Jeg hater disse personalene. Er jeg den eneste på omsorgsbolig som får personnal i puberteten som jobber på en? Desutten ansetter de mennesker med epilepsi på avlastningen som jeg bor like ved som hører sammen med omsorgsboligene. De kan få store kramper, og skal liksom passe på små utviklingshemmede unger. Dette er det teiteste jeg har vært med på. Hva syns dere?

Fortsetter under...

Du har rett til å bli møtt på en respektfull måte, men ikke til å få vite når de er født. Det er privat informasjon.  Anonymous poster hash: 7838b...faa

Jeg spurte ikke dato. Jeg bare lurte på om hun ble 20 i år. Det har jeg rett til å vite. Det trenger vel ikke være så forbasket privat...

Jeg spurte ikke dato. Jeg bare lurte på om hun ble 20 i år. Det har jeg rett til å vite. Det trenger vel ikke være så forbasket privat...

Hvilken rett har du til å vite det og hvorfor skulle det være viktig for deg? 

Anonymous poster hash: 7838b...faa

Annonse

Hvilken rett har du til å vite det og hvorfor skulle det være viktig for deg?  Anonymous poster hash: 7838b...faa

Jeg har rett til å vite det for hun jobber på meg. Og grunnen jeg vil vite det er fordi jeg vil forsikre meg om at de ikke er under 20 for da vil jeg ikke ha no med dem å gjøre.

Mennesker som jobber i omsorgsyrker er ikke forpliktet til å dele private opplysninger med mennesker de jobber med.

Det er du som er frekk når du mener at du har "rett" til å kjenne til deres personalia.

Jeg er ikke frekk. Alle andre personalet har sagt hvor gamle de er for å gjøre meg trygg på personnalet og ikke være så uviten. Det burde hun også gjort.

Annonse

Hvis personnalet absolutt skal holde alder privat så burde ikke personnalet få bli kjent med meg og alderen min heller. Bare de som er høffelige å svarer på hva alderen deres er skal få jobbe på meg.

Jeg har rett til å vite det for hun jobber på meg. Og grunnen jeg vil vite det er fordi jeg vil forsikre meg om at de ikke er under 20 for da vil jeg ikke ha no med dem å gjøre.

Du kan prøve å være imøtekommende selv, ta ansvar for din del av samarbeidet, så og si. At du ikke vil ha noe å gjøre med ansatte under 20 år tyder ikke på at du særlig fleksibel.

Anonymous poster hash: 7838b...faa

Hvis personnalet absolutt skal holde alder privat så burde ikke personnalet få bli kjent med meg og alderen min heller. Bare de som er høffelige å svarer på hva alderen deres er skal få jobbe på meg.

Du synes ikke du er litt sær og vrang og umoden her nå? Etter min mening er dette svært umoden og barnslig oppførsel.

Du kan prøve å være imøtekommende selv, ta ansvar for din del av samarbeidet, så og si. At du ikke vil ha noe å gjøre med ansatte under 20 år tyder ikke på at du særlig fleksibel. Anonymous poster hash: 7838b...faa

Jeg syns bare ikke at mennesker som enda ikke er utvokst skal jobbe på meg som har en del utfordringer og veldig dårlige erfaringer med mennesker i puberteten. Disse menneskene har nemligmoppigjennom alle år mobbet meg.

Kanskje, men de personalene er også bare unger.

Men oppfører de seg like barnslig? Å si at du ikke trenger å vite hvor gamle de er synes jeg er helt greit. Jeg liker heller ikke å gå rundt og fortelle denslags info om meg selv til alle og enhver. Og min alder er egentlig ikke noe noen har behov for å vite.

Men oppfører de seg like barnslig? Å si at du ikke trenger å vite hvor gamle de er synes jeg er helt greit. Jeg liker heller ikke å gå rundt og fortelle denslags info om meg selv til alle og enhver. Og min alder er egentlig ikke noe noen har behov for å vite.

Ja de er barnslige. De oppfører seg som fjortiser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...