Gå til innhold

pubertetspersonnal som jobber på meg er frekke med meg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og i tillegg så vil jeg ikke ha personnal på meg som ikke forteller hvor gamle de er, for da går jeg rundt å er engstelig for om de er tenåringer eller ikke.

Det som betyr noe er hvordan de oppfører seg. Ikke hvor gamle de er.

Anonymous poster hash: fdc1a...013

Det som betyr noe er hvordan de oppfører seg. Ikke hvor gamle de er. Anonymous poster hash: fdc1a...013

For meg gjelder både aldrer og oppførsel. Enkelte er så frekke at jeg vil vise dem hvordan det føles, og forteller dem at de ikke får se pinnedyrene mine.

For meg gjelder både aldrer og oppførsel. Enkelte er så frekke at jeg vil vise dem hvordan det føles, og forteller dem at de ikke får se pinnedyrene mine.

Forstår ikke helt hva dette har med alder å gjøre. De blir ikke mindre frekke om de er over 20 år.

Anonymous poster hash: fdc1a...013

De kan ha fått innprentet på skolen eller av de eldre ansatte at de skal være tilbakeholdne med private opplysninger. Unge eller uerfarne mennesker kan fort komme til å si mer enn de burde. Husk at de kjenner deg like lite som du kjenner dem. De er kanskje usikre på hva du skal med slike opplysninger, og det forstår jeg i så fall godt. Du har ikke rett til å vite private ting om de som jobber "på" deg. Hvis de er frekke skal du selvsagt ikke finne deg i det, men jeg synes ikke det er frekt å ikke ville oppgi alder.

Anonymous poster hash: b338b...a94

Annonse

De kan ha fått innprentet på skolen eller av de eldre ansatte at de skal være tilbakeholdne med private opplysninger. Unge eller uerfarne mennesker kan fort komme til å si mer enn de burde. Husk at de kjenner deg like lite som du kjenner dem. De er kanskje usikre på hva du skal med slike opplysninger, og det forstår jeg i så fall godt. Du har ikke rett til å vite private ting om de som jobber "på" deg. Hvis de er frekke skal du selvsagt ikke finne deg i det, men jeg synes ikke det er frekt å ikke ville oppgi alder. Anonymous poster hash: b338b...a94

Jovisst har jeg rett til å vite alder. Jeg spør jo ikke om månedmog dato, bare alder. Desuten er hun en turnusarbeider i tenårene. Lærlingene er enda frekkere. Men hun her har jo vært så hyggelig og snill, men nå er hun helt avvikende. Mamma er enig i at de må kunne svare på spørsmålene mine, så lenge det ikke er knallprivat som når hun fikk mensen og sånne ting.

De er ikke der for å se på pinnedyrene dine uansett. Dessuten er det, som en av de anonyme sier, veldig vanlig at helsepersonell ikke gir ut private detaljer til sine klienter/pasienter.

De er ikke der for å se på pinnedyrene dine uansett. Dessuten er det, som en av de anonyme sier, veldig vanlig at helsepersonell ikke gir ut private detaljer til sine klienter/pasienter.

Ofte ønsker de faktisk å se på pinnedyrene og noen lærlinger kommer innom bare for å se på pinnedyrene avogtil.

Nesten alle her på forumet er imot meg. Jeg gjør tydligvis feil i alt jeg spør personalet og ungdomer om. Frekke drittfolk på bussen som jeg har spørt unskyld meg, kan jeg få spørre deg om noe. Da har de bare svart dritsurt NEI! Hvorfor ikke, spurte jeg. Da svarte de FORDI JEG IKKE VIL SNAKKE MED DEG, VELL!!! Da er det vel ikke så rart jeg har dårlig erfaring med ungommer?

Annonse

Gjest Gargamel

Vi er ikke imot deg, men når du spør får du svar. Det er ikke sikkert du liker svarene. Jeg tror ikke du mener å være frekk, men når du spør en ung person om alderen føles det nok som et signal om at du ikke har tillit til vedkommende, noe som også er korrekt.

Ungdommer som er på bussen selv jenter er noen frekke monstre mot meg, med de spydigste frekkheter og lurerier. De lurte meg til å tro at det var ledig bakerst sån at jeg måtte stå i bussen. Og i tillegg var det en gutt der som sa jeg var stygg og stygt kledd. Jeg vet jeg er anderledels men det var noen i bussen som ikke ble mobbet, som tilogmed var utviklingshemmet. Det var bare jeg som fikk ord-bank.

Jeg synes det er frekkere å spørre om alder enn å ikke oppgi alder.

Om folk spør om min alder og jeg ikke har lyst til å oppgi den bare smiler jeg og sier: "Jeg er i min beste alder!" eller "Man spør ikke en dame om alderen hennes, vet du." :) 

Ungdommer som er på bussen selv jenter er noen frekke monstre mot meg, med de spydigste frekkheter og lurerier. De lurte meg til å tro at det var ledig bakerst sån at jeg måtte stå i bussen. Og i tillegg var det en gutt der som sa jeg var stygg og stygt kledd. 

Det var både frekt og dårlig gjort.

Anonymous poster hash: aaf30...16e

Gjest Gargamel

Ungdommer som er på bussen selv jenter er noen frekke monstre mot meg, med de spydigste frekkheter og lurerier. De lurte meg til å tro at det var ledig bakerst sån at jeg måtte stå i bussen. Og i tillegg var det en gutt der som sa jeg var stygg og stygt kledd. Jeg vet jeg er anderledels men det var noen i bussen som ikke ble mobbet, som tilogmed var utviklingshemmet. Det var bare jeg som fikk ord-bank.

Det virker som om noen plager deg på en grusom måte. Det er dessverre noen ungdommer som gjør sånt.

Det virker også som du har en tendens til å tro at folk vil deg vondt enkelte ganger når det sannsynligvis ikke ligger noe bak. Hvis du er i tvil er det lurest å tolke ting i beste mening. Er du sikker på at jentene virkelig mente å lure deg bak i bussen, f.eks? Kanskje de trodde det var ledig. Jeg vet ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...