Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i snart en uke slitt med veldig løs mage og avføringen er ikke som den skal. Tenkte å skrive litt om hvordan det har gått frem, kanskje flere kjenner seg igjen. Lege trodde det var magevirus bare, men det burde da gitt seg nå?

Det startet først et par dager før det virkelig startet med mye luft i magen, og smerter hver gang jeg ikke fikk sluppet den ut. Noen dager etter det fikk jeg smerter i magen og måtte på do veldig ofte, avføringen var da unormal syntes jeg. Da var den veldig grøtete, men fremdeles normal farge, bortsett fra at på papiret ble det gult. (Beklager detaljert beskrivelse). Sånn har det vært helt til nå. Jeg har prøvd ganske mye for å stoppe det, både ris, Biola, eple, loff, yoghurt og ja, det meste.

Har også hatt smerter i rygg men dette er vel ingen sammenheng tenker jeg?

Hva kan jeg gjøre og hva er dette her?? Passer veldig dårlig, har ikke tid til det her nå.

Anonymous poster hash: 120dc...1b4

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402244-mageplager/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen hvordan mine mageplager startet for noen år siden. Hvis plagene ikke gir seg, så må du først få en skikkelig utredning av legen. Hvis div. utredninger ikke gir noen svar, så kommer ofte legen med diagnosen irritabel tarm og har da som oftest ikke mer å tilby. Skulle dette skje, så anbefaler jeg deg å ta en titt på hjemmesiden til Lab1 as: www.lab1.no De driver med bl.a. analyser som har med mage/tarm problematikk, matintoleranse o.l.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402244-mageplager/#findComment-3588025
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...