Gå til innhold

Aspie-quiz


slabbedask

Anbefalte innlegg

Æsj - fikk ikke satt inn bildet :-(

Hei!

 

Ikke jeg heller:-( så jeg la ut link.

 

Det er nå i den siste tid jeg ikke lenger bare kan kopiere og lime inn bilder....

 

Men man kan laste dem opp på en bildeside, og legge inn url til bilde men orket ikke det nå.

Og flere typer bilde-url går heller ikke på dol lenger, så tungvint.

 

hele mitt bilde ligger på aspiesiden nesten, jeg har mye oppfattelse og jakt, hva nå det er:-)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    27

  • slabbedask

    15

  • skrev

    9

  • Kaptein Kaos

    9

Mest aktive i denne tråden

Hei!

 

Ikke jeg heller:-( så jeg la ut link.

 

Det er nå i den siste tid jeg ikke lenger bare kan kopiere og lime inn bilder....

 

Men man kan laste dem opp på en bildeside, og legge inn url til bilde men orket ikke det nå.

Og flere typer bilde-url går heller ikke på dol lenger, så tungvint.

 

hele mitt bilde ligger på aspiesiden nesten, jeg har mye oppfattelse og jakt, hva nå det er:-)?

i1mt88.png

 

jeg tror du er litt autistisk jeg ;)

 

forøvrig tar det bare 30 sek å få bildte inn. lagre bildet som navn tinypic.com last opp skriv inn kontrollord copypaste lenke

Endret av skrev
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ikke jeg heller:-( så jeg la ut link.

 

Det er nå i den siste tid jeg ikke lenger bare kan kopiere og lime inn bilder....

 

Men man kan laste dem opp på en bildeside, og legge inn url til bilde men orket ikke det nå.

Og flere typer bilde-url går heller ikke på dol lenger, så tungvint.

 

hele mitt bilde ligger på aspiesiden nesten, jeg har mye oppfattelse og jakt, hva nå det er:-)?

OK. Prøver linken:

 

http://www.rdos.net/no/poly12b.php?p1=24&p2=26&p3=10&p4=62&p5=46&p6=16&p7=7&p8=13&p9=43&p10=14&p11=24&p12=2

 

 

Min figur var helt forskjellig fra din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i1mt88.png

 

jeg tror du er litt autistisk jeg ;)

 

forøvrig tar det bare 30 sek å få bildte inn. lagre bildet som navn tinypick.com last opp skriv inn kontrollord copypaste lenke

Gidder du å gjøre det på min og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i1mt88.png

 

jeg tror du er litt autistisk jeg ;)

 

forøvrig tar det bare 30 sek å få bildte inn. lagre bildet som navn tinypick.com last opp skriv inn kontrollord copypaste lenke

ok takk

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er min:

 

Dine Aspie poeng: 13 av 200
Dine nevrotypiske (ikke-autistiske) poeng: 196 av 200
Stor sannsynlighet at du er nevrotypisk

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, jeg fikk en and. Du ser at det er en and som sitter på vannet, ikke sant?

 

poly12b_php.png

 

Jeg er en antisosial jeger med talent... :ph34r:

 

Beware...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dine Aspie poeng: 181 av 200

Dine nevrotypiske (ikke-autistiske) poeng: 19 av 200
Stor sannsynlighet for at du er Aspie

 

Det var ikke akkurat overraskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 0 poeng på aspie.

 

Hvis du har diagnosen asperger syndrom men får absolutt null uttelling på denne testen så er det en liten mulighet for at du har feil diagnose, i så fall kan du ta opp den bekymringen med din behandler som kan gjøre en nøyere vurdering av saken. Men husk at denne testen er ikke noen offisiell diagnostiseringstest, den gir kun noen indikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har diagnosen asperger syndrom men får absolutt null uttelling på denne testen så er det en liten mulighet for at du har feil diagnose, i så fall kan du ta opp den bekymringen med din behandler som kan gjøre en nøyere vurdering av saken. Men husk at denne testen er ikke noen offisiell diagnostiseringstest, den gir kun noen indikasjoner

 

Ev. så er det en mulighet for at testen kun reflekterer ens eget syn på seg selv (som ikke nødvendigvis stemmer overens med hvordan andre opplever deg)... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg har 0 poeng på aspie.

Da er du en ganske spesiell person.

 

Jeg tok den i går. Jeg fungerer bra sosialt og liker sosialt samvær. Jeg tør påstå jeg er ganske flink til å tolke andre menneskers kroppsspråk og intensjoner.

 

Jeg har behov for å være alene og samle energi etter mye mingling med fremmede, dessuten kan jeg bli ganske oppslukt av mer eller mindre sære interesser. Ikke stort "verre" enn en gjennomsnittlig mann tror jeg, men det var nok til å gi meg 61 poeng av 200. 

 

For å få 0 poeng må du være helt usedvanlig utadvendt og sosialt kompetent, eller så må du ha gjort en feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine Aspie poeng: 181 av 200

Dine nevrotypiske (ikke-autistiske) poeng: 19 av 200

Stor sannsynlighet for at du er Aspie

 

Det var ikke akkurat overraskende.

Oi

 

kult vi kom da ut ganske likt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er helt omvendt av din, jeg fikk limt den inn i pm til deg :)

Ja ja man kan vel være venner for det  ;)

 

Solemnity kom ut som meg, det syns jeg var gøy, hun 181 jeg 191, så i samme kategori :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...