Gå til innhold

Anbefalte innlegg

.... er å gå ned 2 kg. Jeg begynte å redusere matinntaket for to uker siden og jeg har begynt å gå hurtige turer. Jeg veide 66 kg forrige mandag. Nå veier jeg 66,5 kg. Er det normalt?

Jeg synes ikke det er noe problem å spise mindre, det er i grunnen bare deilig. Men jeg får litt hetta når jeg tenker på uken før mens, for da får jeg meget god apetitt. Jeg skriver forresten ned alt jeg spiser i løpet av en dag og det er veldig disiplinerende.

Jeg vil forøvrig 7-8 kg ned.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402274-all-i-want-for-christmas/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Det er normalt. Du må tenke langsiktig, dvs måneder og år. Jeg ville tenkt det er en grei ambisjon å gå ned 8 kg på et år. Fokuser på neste jul, men start nå. Jeg er klar over at noen slanker seg mye fortere, men da må de gjøre drastiske ting, og det er ofte ikke noe man klarer å gjøre resten av livet.

Det er normalt. Du må tenke langsiktig, dvs måneder og år. Jeg ville tenkt det er en grei ambisjon å gå ned 8 kg på et år. Fokuser på neste jul, men start nå. Jeg er klar over at noen slanker seg mye fortere, men da må de gjøre drastiske ting, og det er ofte ikke noe man klarer å gjøre resten av livet.

Jeg tenker at det må en livsstilsendring til, og gode vaner tar det lang tid å innarbeide. Jeg har mine psykiske knekker og da har jeg en tendens til å jobbe mot meg selv. Så jeg tror du har rett i at jeg bør tenke langsiktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...