Gå til innhold

Må jeg i fengsel??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Hvem sa det til deg?

Bedre være snill enn selvsentrert.

Jeg tror de fleste er det, så er du idealistisk, vær det! De fleste nødlidende trenger hjelp, de som aldri hjelper andre har kronisk forstoppelse, de går over lik i krig.

Jeg misliker både agenda, deres falske forsvar og ordene:-(

Jeg har huset en EØS-borger som ikke hadde lovlig opphold for det skjærte seg alltid med jobb. Idag fikk jeg vite det er fengselsstraff for det???!! Jeg som bare har prøvd å være snill... Men har bare blitt løyet til og utnyttet...

Nei, dert må du nok ikke. MEn du må slutte å være så lettlurt og godtroende.

Anonymous poster hash: 9682b...08b

Aner ikke hva slags straff det er men det er ulovlig å hjelpe andre å bryte loven selv om man er uenig med loven. Dersom man visste eller burde visst at man hjalp en person å bryte loven kan man straffes.

Anonymous poster hash: bf02d...7a4

Annonse

Gjest Gargamel

Jeg har huset en EØS-borger som ikke hadde lovlig opphold for det skjærte seg alltid med jobb. Idag fikk jeg vite det er fengselsstraff for det???!! Jeg som bare har prøvd å være snill... Men har bare blitt løyet til og utnyttet...

Sånn som jeg kjenner landet mitt kommer ikke folk i fengsel for sånt.

Jeg tenker fengselsstraff blir aktuelt hvis man bidrar til grov utnytting av sårbare mennesker på en eller annen måte (menneskesmugling /sosial dumping /slaveri).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...