Gå til innhold

de på en asperger gruppe på facebook disser meg.

Anbefalte innlegg

De mener jeg diskriminerer alle aspergere og autister ved å fortelle at jeg har god sympati/empati og derfor skal vi ta nye tester for å se om jeg er autist eller ikke, og jeg trenger mye hjelp og se om jeg har en mild form for utviklingshemning, noe mitt personal og mamma mener jeg kanskje har som en tillegsdiagnose. Hva feiler det disse på facebook gruppa? Jeg har da aldri ment å diskriminere noen uten at andre har diskriminert meg ført?!

Fortsetter under...

Og i tillegg så liker andre folk disse innleggene som disser meg, og det er bare møkkafrekke spørsmål jeg får tilbake der, og aldri et saklig svar på det jeg lurer på.

Endret av Blomsterfluen

Hvorfor er du med i den gruppa om de bare disser deg? Ingen her kan svare på hva det feiler de i gruppa, vi vet jo ikke hva du har skrevet og hva de har svart, og om du bare har misforstått de andre. Om du ikke trives så forlat gruppa. Mange mennesker mister alle hemninger på nettet og forstår ikke at andre kanskje kan bli såret.

Blomsterfluen skrev (På 27.11.2014 den 12.33):

Jeg er med i gruppa fordi jeg trodde det var en støttegruppe for mennesker med aspergers hvor man kunne snakke å lure på ting.

Nå har det vist seg at det du trodde var feil. Det virker ikke som om gruppa er hverken støttende, inkluderende eller svarer deg på en konstruktiv og hyggelig måte. Jeg ville funnet noe annet å bruke min dyrbare fritid på om jeg oppfattet et forum slik.

Anonymous poster hash: a2751...e2e

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.11.2014 den 12.36):

Nå har det vist seg at det du trodde var feil. Det virker ikke som om gruppa er hverken støttende, inkluderende eller svarer deg på en konstruktiv og hyggelig måte. Jeg ville funnet noe annet å bruke min dyrbare fritid på om jeg oppfattet et forum slik. Anonymous poster hash: a2751...e2e

Jeg skreiv jo etterpå at noen svarte meg hyggelig etterpå. Jeg hadde missforstått de kommentarene jeg mente var frekke. Pliiis jeg liker ikke når du er sån å sier jeg må finne på noe annet om jeg oppfattet et forum slik. Enkelte på facebook å på forum skriver nemlig på måter som for meg virker temmelig frekt å hissig avogtil.

Blomsterfluen skrev (På 27.11.2014 den 12.51):

Jeg skreiv jo etterpå at noen svarte meg hyggelig etterpå. Jeg hadde missforstått de kommentarene jeg mente var frekke. Pliiis jeg liker ikke når du er sån å sier jeg må finne på noe annet om jeg oppfattet et forum slik. Enkelte på facebook å på forum skriver nemlig på måter som for meg virker temmelig frekt å hissig avogtil.

Enten må du jo lære deg å lukke øynene for frekke kommentarer, eller bruke litt tid på å finne ut om det faktisk er frekke kommentarer eller om det bare er du som har misforstått, ellerså er det ikke noe vits for deg å være medlem av den gruppa. Selv om du får hyggelige svar også så hjelper det lite om du skal gå av skaftet hver gang noen skriver noe du mener er frekt.

Hei!

Trøst deg med at få med Asperger har Facebook ifølge min psykiater,

Det er mange med Asperger som skriver de har god empati og sympati, jeg har kun god sympati, jeg er ikke tankeleser. Uansett hva mennesker skriver på nettet skal man være skeptisk til det, i følge min psykiater. Min psykiater sier mange skriver at de har Asperger, selv om de ikke har det.

Ok. En ex veninne av meg har utviklingshemning og har facebook, og en med autisme å utviklingshemning har også facebook. De klarer tillågmed å oppføre seg bedre på facebook enn meg.

Trine skrev (På 27.11.2014 den 12.57):

Enten må du jo lære deg å lukke øynene for frekke kommentarer, eller bruke litt tid på å finne ut om det faktisk er frekke kommentarer eller om det bare er du som har misforstått, ellerså er det ikke noe vits for deg å være medlem av den gruppa. Selv om du får hyggelige svar også så hjelper det lite om du skal gå av skaftet hver gang noen skriver noe du mener er frekt.

Jeg forklaret at jeg missforstod i gruppen,men de ble sån imot meg flere der at jeg melte meg ut av gruppa. Jeg klarer tydligvis ikke oppføre meg like bra som disse "aspergerene".

Blomsterfluen skrev (På 28.11.2014 den 14.27):

Jeg forklaret at jeg missforstod i gruppen,men de ble sån imot meg flere der at jeg melte meg ut av gruppa. Jeg klarer tydligvis ikke oppføre meg like bra som disse "aspergerene".

Jeg tror ikke det er du som ikke klarer å oppføre deg. Men for din egen del så er det jo bedre å droppe gruppa enn å bli dissa. Ingen liker å bli dissa, men det er desverre endel mennesker som gjør det alikevel. Jeg syns det var modig og bra gjort av deg å forlate gruppa og på den måten fortelle de andre at du ikke aksepterer slik oppførsel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...