Gå til innhold

Gruer du deg til jul?

21 stemmer

1. 1. Gruer du deg til jul?

• Ja
      10
    • Nei
      9
    • Feirer ikke jul
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kaptein Kaos

17

• AnonymBruker

11

• slabbedask

4

• skrev

3

Skummelt.

Beware the almighty Kaptein Kaos...!

Do what he willst, or the Earth shall tremble, and great Fire shall reign from the Sky!!!

All shall love me and despair.

Har du no' hasj? Du har ikke hasj, vel? Du driver vel ikke med hasj?

Jeg gleder meg ikke. Jeg er trett og sliten. Får panikk når jeg ser at det nærmer seg så fort. Skal ha alle mine hjemme i julen. Men jeg vet at når julekvelden kommer og jeg har alle mine rundt meg, så har jeg mye å være glad for. Jeg har ikke følt meg trist en eneste julekveld.

Hm, ja. Jeg har kanskje andre erfaringer og analyser enn det som er vanlig eller korrekt. Men etter hva jeg observerer er det mye festing.

For hvem er det et styr? I mange tilfeller er det "kona" som både vasker, pynter, handler presanger og lager mat. Mannen kommer slentrende med dyre gaver handler "dagen før dagen" og blir selvsagt den store helten - slik at han kan kaste seg over flasken med god samvittighet.

Enten har du vært singel en stund og antar mye om hvordan det er Kapt'n, ellers lever du i et helt annet miljø enn meg. Damene styrer nok mer med pynting og baking til jul enn menn i min krets også, men den der 50-tallsbeskrivelsen din passer ikke engang på mamma og pappa da jeg var kidd (og jeg er passert 40). Jula var en raus festuke da jeg var student, stas å reise hjem og feste med gamle kjente, men sånn er ikke min jul nå. Vi drikker alkohol, gjerne hver kveld, men det er ingen som "setter seg med flaska" som du sier det...

Enten har du vært singel en stund og antar mye om hvordan det er Kapt'n, ellers lever du i et helt annet miljø enn meg. Damene styrer nok mer med pynting og baking til jul enn menn i min krets også, men den der 50-tallsbeskrivelsen din passer ikke engang på mamma og pappa da jeg var kidd (og jeg er passert 40). Jula var en raus festuke da jeg var student, stas å reise hjem og feste med gamle kjente, men sånn er ikke min jul nå. Vi drikker alkohol, gjerne hver kveld, men det er ingen som "setter seg med flaska" som du sier det...

Hm ja du har rett. Jeg vet ingenting om verden. Bare min egen.

Vi drikker alkohol

For å pirke litt så er det egentlig ganske vanskelig siden alkohol er i fastform ved romtemperatur men såpass reaktivt at det vil løses opp i vannet som er i lufta helt spontant...

Du kan si "vi nyter fiinere viner og andre edle dråber".

Bare et tips fra meg til deg. Nå som det er jul. From us - to you.

Smask.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...