slabbedask Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Jeg kalte dem en resepsjonist, da ble de ikke glade Hallo i natten vennen Anonymous poster hash: 61a67...bcc Resepsjonst. Lol. Har du skrevet om det før? Ringer noen bjeller her... Hallo til deg også, hvem du måtte være AnonymBruker. Men men. 0 Siter
slabbedask Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 De har vel minst 1 filial i hver kommune, tror jeg, men bare noen få hovedkontorer - hvor de ikke tar imot kunder, men bare driver med kontorarbeid, som da altså er å behandle sakene som filialene sender inn.Når man f.eks. søker om AAP så må "veilederen" skrive noe om hva han/hun anbefaler, før det sendes inn, men det er kontormenneskene som kommer med godkjennelse / avslag. Kunder du liksom. Klienter tenker jeg vi sier. 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Skrevet 3. desember 2014 Kunder du liksom. Klienter tenker jeg vi sier.'Target guys'... 0 Siter
slabbedask Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 'Target guys'... Eller droner (noe sånt). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 De er ikke saksbehandlere i alle fall. Saker behandles sentralt, og ikke av dem, så de kan ikke være saksbehandlere. Noe er de jo, selvsagt. Men hva? Det er spørsmålet. De "veilederene" jeg har hatt har virket til å ha grei kompetanse og oversikt, men registrerer at ganske mange har vært mindre heldige. Kontaktperson, kanskje? Fikk nylig noen papirer fra NAV. Vedkommende på det lokale NAV-kontoret kaller seg "saksbehandler". Anonymous poster hash: bcb91...424 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.