Gå til innhold

OCD? Paranoia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krangle om NHD, kan dere gjøre i en annen tråd ;)

Anonymous poster hash: 18236...6bc
Skrevet

Krangle om NHD, kan dere gjøre i en annen tråd ;)

Ja, beklager.

Skrevet

Er du overbevist om tankene ? Da jeg hadde psykose levde jeg i en verden der vrangforestillingene var sanne og tenkte ikke mer over det. Det var fryktelig skremmende, som å være i en skrekkfilm på ekte

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er mest sannsynlig at dette er vrangforestillinger (psykotisk). Det trenger ikke bety at du har schizofreni. Det kan jeg ikke uttale meg om.

Det er sjelden at OCD har så mange "tema".

For behandlingen er det viktig om det er vrangforestillinger eller OCD.

Skrevet

takk for svar:)

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg i lurehumør igjen. Jeg får nøye meg med denne tråden :)

Anonymkode: 81134...448

AnonymBruker
Skrevet

Altså pga att jeg føler meg lysere til sinns, etter jeg begynte å bruke mer zyprexa pga søvn. Jeg er ikke sikker om det skyldes våren eller medisinen. Når jeg først begynte med antipsykotiks medisin så ble jeg bedre enn når jeg prøvde med ssri. Kan man bli lykkelig av zyprexa?

En annen ting som henger igjenn er disse ordremsene jeg har postet om fler ganger, men aldri fått noen vurdering av. Kan det være ordsalat som kommer av schizofreni, eller er det hele tvang?

Anonymkode: 81134...448

Skrevet

Jeg ble lykkelig av zyprexa enten det eller så var det hypomani 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...