Gå til innhold

Bok til 13-åring, gutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bøkene til David Walliams er morsomme, likeså bøkene i serien om guttene i trehuset (som blir større og større for hver bok) av Andy Griffiths. Marg og bein-serien er populær, men det er grøssere da.

Mens du er på: Har du et tips til jente på 10 også? Søstra på 16 har fått alle Doktor Proktor-bøkene, samt Harry Potter-, Pulverheksa- og Roald Dahlbøkene, så de har hun tilgang på. Er det noe nytt siden søsteren var 10 feks? :)

Mens du er på: Har du et tips til jente på 10 også? Søstra på 16 har fått alle Doktor Proktor-bøkene, samt Harry Potter-, Pulverheksa- og Roald Dahlbøkene, så de har hun tilgang på. Er det noe nytt siden søsteren var 10 feks? :)

Dustedagbøkene av Russell. :) Pingledagbøkene av Kinney. Førstenvnte er mest for jenter og sistnevnte for gutter, mange jenter leser begge, men jeg har enda til gode å se en gutt lese en dustedagbok.

Annonse

Dustedagbøkene av Russell. :) Pingledagbøkene av Kinney. Førstenvnte er mest for jenter og sistnevnte for gutter, mange jenter leser begge, men jeg har enda til gode å se en gutt lese en dustedagbok.

Takk for gode tips Lillemus :)

Til trådstarter: Sorry at jeg lånte tråden din litt...

Kan vi fortsette? Gutt 13 år som liker å lese, men er mer på Hunger games, ferdig med Ringenes herre osv, Percy Jackson og noe mer fantasy jeg ikke kjenner. Finns det noe nytt? De Walliams-bøkene tenker jeg at han vil syns er "barnslige".

Gone-serien av Michael Grant? (science fiction) Skyggejegerne-serien av Cassandra Clare? (fantasy) "De fire og han som gjør galt værre" av Hans Frederik Follestad (fantasy). Tidshjulet-serien av Robert Jordan? Det er ikke sikkert du får kjøpt alle disse lenger, men biblioteket har dem kanskje. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...