AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Dame på 30 år her. Jeg er litt sjokkert og lei meg her jeg sitter. For et år siden ble jeg kjæreste med en mann. En mann som ikke er helt A4. Han har ringer i ørene, har tatoveringer og kjører Harley. Han kan være høyrøstet og ha sterke meninger, men er samtidig veldig snill, morsom og veldig godt likt av de som kjenner han. Han er høyt utdannet og arbeider med barn til daglig. Etter at jeg ble kjæreste med han har jeg fått flere kommentarer på at "han der passer ikke helt for deg, vel", "jeg er litt sjokkert over at du har falt for en slik mann" osv. Plutselig har to bekjente/studievenninner som jeg har hatt en god tone med slettet meg fra facebook. I helgen var jeg på bursdagsfest og kjæresten var med. Han kjente ingen og satt i en sofa, han kom med et par kommentarer som bare var morsomme. F.eks: Nå må vi skåle for bursdagsbarnet, dere!" Litt ut på kvelden kom en dame bort til meg. En jeg så vidt kjenner. Hun var ganske beruset og sa: "Hva i h....gjør du med han der". Jeg ble helt forskrekket, men kort fortalt så kunne hun ikke fatte at jeg som var en så flott dame kunne være sammen med han der.. Både hans utseende og oppførsel gjorde at hun sa dette. (Han som bare satt og var hyggelig). I sommer traff jeg og kjæresten på en tidligere venninne da vi var på ferie. Hun har jeg hatt på fb i fem år og vi har alltid hatt en hyggelig tone når vi har møttes. Vi slo av en prat med hun og venninnene hennes i ca en halvtime. Kjæresten pratet som vanlig mye, men var ikke uhøflig eller merkelig. Jeg kom på dette nå når jeg satt og tenkte på denne hendelsen i helgen, og tenkte at jeg ikke hadde sett noen oppdateringer fra denne tidligere venninnen på en stund. Jeg søkte på navnet hennes, og også hun har slettet meg fra facebook... Hva er dette da? Jeg blir skikkelig lei meg, og lurer...er han så gale? er det så gale at han ser ut som en biker? Dømmer folk så fort? Jeg vil nå si at jeg har antenner og hadde sett hvis han hadde noe ekstremt merkelig over seg. De nære venninnene mine synes også at han er en artig og behagelig mann å være rundt. Hva tror dere? mister jeg "venner" pga han? Jeg synes bare det er så utrolig rart. Anonymous poster hash: c2c71...25d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402517-sjokkert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrev Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Du må huske på at ifølge mediene er alle bikere kriminelle De som faller fra pga fordommer får bare gjøre det, de er jo ikke folk du vil ha rundt deg uansett så godt å få "ryddet opp" litt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402517-sjokkert/#findComment-3588579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Du må huske på at ifølge mediene er alle bikere kriminelle De som faller fra pga fordommer får bare gjøre det, de er jo ikke folk du vil ha rundt deg uansett så godt å få "ryddet opp" litt Ja, har også tenkt på at det kan være det. At de blir fremstilt som kriminelle. Men når de får høre hva han jobber som så må de jo skjønne at han ikke er det...( de som fikk høre det da). Uansett litt ekkelt at noen skal tenke at jeg hadde blitt sammen med en kriminell. Hjelpes :-( Anonymous poster hash: c2c71...25d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402517-sjokkert/#findComment-3588581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Folk er fulle av fordommer, sånn er det bare. Enig med skrev jeg. Greit å få ryddet opp litt. Det kan jo ikke akkurat kalles venner om de ikke vil ha kontakt med deg pga han. Da er det like greit å ikke ha dem på fb. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402517-sjokkert/#findComment-3588582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.