Gå til innhold

Ditt lykkeligste øyeblikk..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Når var ditt lykkeligste øyeblikk og hva gjorde du? Eller venter du fortsatt på det øyeblikket? Anonymous poster hash: adf4d...b36

Hei!

Det var da barna ble født!

Jeg husker og kan kjenne gleden og forelskelsen for hver av dem enda.

Forskning viser at de med barn ikke er mer lykkelige enn de uten. Livet får kanskje mer mening, men også flere bekymringer.

Det der er nok mye mer individuelt. Jeg ble tusen prosent mer lykkelig etter jeg fikk barn! Det endret hele livet mitt til det bedre.

Anonymous poster hash: 23686...c08

Annonse

Forskning viser at de med barn ikke er mer lykkelige enn de uten. Livet får kanskje mer mening, men også flere bekymringer.

Det tror jeg så gjerne. Var lykkelig som barnløs også. Men da barna først var kommet, så ble livet Før Barn utenkelig. :)

Så bra! Men jeg tror likevel ikke kuren for folk uten lykke er barn...

Det er jeg enig i. Det kommer jo an på årsaken til at de ikke er lykkelige. Jeg har alltid vært veldig glad i barn, og var (dels) ulykkelig lenge over barnløshet (men livet hadde selvsagt annen mening også), derfor var det stor lykke for meg da jeg endelig ble mamma.

Anonymous poster hash: 23686...c08

Vanskelig å si. Jeg er ikke så veldig følelsesmenneske, tror jeg. Ett av de største øyeblikkene var da vi giftet oss - da svevde jeg. Var også lykkelig hver gang jeg var blitt gravid og et nytt barn skulle komme. Da barna var født, var jeg kanskje lykkelig, men jeg tror jeg tenkte veldig rasjonelt og fikk ikke frem lykketårer... Men stundene jeg har med barna mine - de wr fantastiske. Dey kan være hverdagsstunder med lekselesing og så plutselig munner samtalen ut i noe dypere, eller det kan være stoltheten jeg følte da eldstemann ble konfirmert i vår.

Vanskelig å si. Jeg er ikke så veldig følelsesmenneske, tror jeg. Ett av de største øyeblikkene var da vi giftet oss - da svevde jeg. Var også lykkelig hver gang jeg var blitt gravid og et nytt barn skulle komme. Da barna var født, var jeg kanskje lykkelig, men jeg tror jeg tenkte veldig rasjonelt og fikk ikke frem lykketårer... Men stundene jeg har med barna mine - de wr fantastiske. Dey kan være hverdagsstunder med lekselesing og så plutselig munner samtalen ut i noe dypere, eller det kan være stoltheten jeg følte da eldstemann ble konfirmert i vår.

Jeg synes det er fint at også hverdagsstunder også kan oppleves som noe av det mest fantastiske/lykkeligste man opplever :) Takk for at du og andre delte!

Anonymous poster hash: adf4d...b36

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...