Gå til innhold

Nok en politiker med sugerør ned i felleskassen

Anbefalte innlegg

Flere detaljer om ordførerens ville ringing:

http://www.moss-avis.no/Ringte_3009_utenlandssamtaler_p__ett__r-5-67-12947.html

Ringte 3009 utenlandssamtaler på ett år

Moss Avis har nå gjennomgått ordførerens detaljerte telefonutskrift for 2013. Den viser 3009 samtaler til eller fra utlandet, med en samlet samtaletid på 246 timer. Vestby-ordføreren bruker dermed mer tid på telefon inn og ut av landet, enn han bruker på samtaler innen Norge. For ikke å snakke om innen Vestby.

En av de vanligste oppføringene på ordførerens telefonutskrift er «telefonsamtale fra Norge til Norden». I 2013 ringte Ødbehr 1111 ganger, tilsvarende tre ganger daglig, til ett av våre naboland. Ødbehr har kjæreste i Danmark.

Anonymous poster hash: dada0...f21
  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Hei!

Link kom opp med dårlig kvalitet for meg?

Ikke på PC`en min men på link jeg la ut nå, vet ikke om noe med min pc?, så hvis det er dårlig kvalitet søk det opp på youtube selv.

det er sessong 2 criminalizations of politics, full episode 5

Og fortelle meg om du syns ok program:-)

Ja, det var et bra program. For å følge opp det du sa om Eva Joly så tror jeg det finnes mye kameraderi og hestehandel i Norge. Noe av det grenser til korrupsjon. Jeg synes det var kvalmt når LO skrøt av at de stoppet en diskusjon om sykelønn i AP ved å trekke statsministeren inn på teppet. Man kan sikkert si lignende ting om pengestøtte fra NHO og kutt i formueskatt. NHO er i det minste for smarte til å skryte åpenlyst av at de kjøper seg makt.

Jeg kan ikke kjenne igjen situasjonen hvor en stor svært stor andel av politikere er tiltalt for alvorlig kriminalitet, og hvor de rett og slett begår kriminalitet for å bli populære. Heller ikke at politikere i maktposisjoner likviderer motstandere.

Det var også snakk om likvidering av motstandere. (Det har jo ABB gjort, men han var ingen maktperson). Kastesystemet som fortsatt henger igjen i følge en av gjestene der,

Ja, det var et bra program. For å følge opp det du sa om Eva Joly så tror jeg det finnes mye kameraderi og hestehandel i Norge. Noe av det grenser til korrupsjon. Jeg synes det var kvalmt når LO skrøt av at de stoppet en diskusjon om sykelønn i AP ved å trekke statsministeren inn på teppet. Man kan sikkert si lignende ting om pengestøtte fra NHO og kutt i formueskatt. NHO er i det minste for smarte til å skryte åpenlyst av at de kjøper seg makt.

Jeg kan ikke kjenne igjen situasjonen hvor en stor svært stor andel av politikere er tiltalt for alvorlig kriminalitet, og hvor de rett og slett begår kriminalitet for å bli populære. Heller ikke at politikere i maktposisjoner likviderer motstandere.

Det var også snakk om likvidering av motstandere. (Det har jo ABB gjort, men han var ingen maktperson). Kastesystemet som fortsatt henger igjen i følge en av gjestene der,

Jada,

jeg mente ikke at alt er likt, men det var mer tankevekkende, siden det har belegg i forskning, at såpass mange politikere er innblandet i så mye lovløshet. Det er tror jeg det var...en BBC dokumentar som tok for seg hvilke yrker som tiltrekker seg typer personer, jeg husker at blant politi i USA, er det faktisk mange med psykopatiske trekk, jeg skal se om jeg finner programmet.

Det er derfor tankevekkende at det blant folkevalgte er såpass mye grums og uærlighet. Skulle tro folkets støtte at det førte til en følelse av enda større forpliktelse for å leve lovlydig, men sånn er det slettes ikke dessverre. (gjelder jo ikke alle politikere da)

Husker flere tilfeller, og feks den gangen Jens Stoltenberg bulket en parkert bil, gikk ut av bilen og plasserte en blank lapp i den andre bils vindu. Noen gikk bort og sjekket lappen, og fant at den var blank! Altså han ville stikke fra skaden, det er altså så sjokkerende at jeg ikke klarer få det ut av hodet!

Leste for noen dager siden en artikkel om det Norske kongehus, og ble ganske rystet over forholdene der også.

Mye bestikkelser, man får ikke innsyn i deres formue, utgiftene føres som sekkeposter, så man vet egentlig hva som går til hva...og en drøss av eksempler på feks slike ting som at, Martha Louise fikk 2 spranghester av en foretningsmann, som Kong Harald så åpnet varehuset til i Latvia. (husker ikke helt landet nå, men borti der:-)

Gjest Gargamel

Den historien om Stoltenberg har jeg hørt mange ganger, men jeg synes det er er helt ubegripelig. Faktisk så lurte jeg litt på om det er en vandrehistorie, men det er det dessverre ikke:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/12/08/299904.html

Jeg ville aldri gjort noe sånt, og enda mindre om jeg var en kjent politiker med så stor fallhøyde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...