Gå til innhold

Globalisere medlidenhet

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt en lengre stund at jeg vil dra å besøke Kailash Satyarthi

Se hans arbeide, støtte barna og saken han og medarbeiderne jobber modig mot.

Jeg ble svært grepet i dag av hans nobeltale, den gikk rett inn i hjerte mitt!

Og best er at jeg vet det ikke er tomme ord!

Han snakket om så mye vesentlig, om å globalisere medlidenhet, 

Bare tilfeldigheter har gjort han til den han er og ikke mer profilert, som Mor Teresa og Mahtma Gandhi, for meg er han en frontkjemper mot vold og urett og en uredd taler for å bygge en fremtid  med samfunn som er rettferdige og tar barns rett på alvor.

Dette gir virkelig nytt håp, jeg vil anbefale alle å høre hans nobeltale!

Den innh. kloke ord med mye visdom, og under ligger ærlig hardt arbeide.

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402621-globalisere-medlidenhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, ja det hadde vært noe det :) Men lurer på om det er noen god ide for meg å dra til India....

Hei!

Det er en god ide!

Når du har meg som ordner opp for deg, jeg er omsorgsfull og ærlig, det siste vet du, men faktisk har jeg mye omsorg i meg.

Etter en slik India-tur vil du føle deg ny og modig, fordi du turte det, jeg sender deg pm:-)

Hei!

Det er en god ide!

Når du har meg som ordner opp for deg, jeg er omsorgsfull og ærlig, det siste vet du, men faktisk har jeg mye omsorg i meg.

Etter en slik India-tur vil du føle deg ny og modig, fordi du turte det, jeg sender deg pm:-)

Eh, tror det blir for mye kaos for meg. Men ellers tusen takk for tilbudet om å være med til India :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...