Gå til innhold

Er man lat om man ikke gidder å pynte til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er lat, og gidder ikke pynte til jul. Men om jeg ikke gidder pynte pga at jeg er lat eller pga at jeg ikke feirer jul vet jeg ikke, sikkert begge deler

(noe sånt)

Det ville jo være rart å pynte til jul hvis man ikke feirer jul.

Men man kan selvfølgelig være lat i tillegg da.

Det ville jo være rart å pynte til jul hvis man ikke feirer jul.

Men man kan selvfølgelig være lat i tillegg da.

Hva hvis man ikke skjønner poenget med å pynte i det hele tatt da (uavhengig av anledning), er man PU da kanskje?

Annonse

Det finns jo veldig mange grader av å pynte da. Hvis man har lyst på littegrann julestemning kan man plukke en grankvist og sette den i en vase, evt med en rød duk og et kubbelys. Dermed får man også litt "jule-lukt".

Ferdigstekt ribbe eller pinnekjøtt kan man forresten kjøpe på delikattesen på dagligvarebutikken. Det gjør alltid jeg - og jeg har barn. Har bare ikke overskudd til å lage maten fra grunnen av. Julekaker kjøper jeg også ferdig på et bakeri, bortsett fra pepperkaker som barna lager på diverse juleverksted. Men vi pynter også da, men ikke så veldig overdådig. Vi gjør det så enkelt at jeg ikke blir utslitt (jeg har et utmattelsessyndrom).

Anonymous poster hash: a9921...52f
Gjest Gargamel

Det finns jo veldig mange grader av å pynte da. Hvis man har lyst på littegrann julestemning kan man plukke en grankvist og sette den i en vase, evt med en rød duk og et kubbelys. Dermed får man også litt "jule-lukt".

Ferdigstekt ribbe eller pinnekjøtt kan man forresten kjøpe på delikattesen på dagligvarebutikken. Det gjør alltid jeg - og jeg har barn. Har bare ikke overskudd til å lage maten fra grunnen av. Julekaker kjøper jeg også ferdig på et bakeri, bortsett fra pepperkaker som barna lager på diverse juleverksted. Men vi pynter også da, men ikke så veldig overdådig. Vi gjør det så enkelt at jeg ikke blir utslitt (jeg har et utmattelsessyndrom).

Anonymous poster hash: a9921...52f

Jeg liker tankegangen. Gjør heller litt vær fornøyd. Det er bedre enn å føle at man burde gjøre veldig mye og ende opp med å gjøre ingenting eller bare stresse.

Poenget er jo å at man skal kose seg. Har man lys på bordet og julemat så er det jul.

Synes man det er koselig å bake 7 slag så gjør man det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...