Madelenemie Skrevet 13. desember 2014 Skrevet 13. desember 2014 Hei! Jeg har funnet en god oppskrift, der man lager en type makroner, så et fyll, også dypper de ferdige kakene i hvit og mørk sjokolade etter de er fylt med der karamellaktige fyllet:-) de lager jeg i dag og barna syns de er kjempegode. Jeg spiser ikke kaker, men jeg tror disse er gode, de er litt konfektaktige. Og makroner og pikekyss går i mengder her. Så hvis noen er interessert i noe nytt kan de få oppskrift. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 Skrevet 13. desember 2014 Ellers takk, spiser ikke kjeks/kaker. Jeg følte jeg ble småfet bare av å lese om dem:) Men la barna kose seg God førjulstid! Anonymous poster hash: 8d894...20a 0 Siter
Madelenemie Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Skrevet 13. desember 2014 Ellers takk, spiser ikke kjeks/kaker. Jeg følte jeg ble småfet bare av å lese om dem:) Men la barna kose seg God førjulstid! Anonymous poster hash: 8d894...20a Nå er de ferdige:-) Min psykiater får en pose av alt jeg baker pluss et nytt og bedre nordlys:-) Jeg har kjøpt pene cellofanposer med matchende bånd:-) så jeg gleder meg til å pakke dem inn. Jeg liker ikke søtsaker selv, så jeg smaker ikke, alt av kaker er så søtt, men andre liker jo kaker. Forresten lager jeg en potetstuing med 50% jordskokk nå:-) skal ha til røkt fisk og purreløksmør og gulrotstuing m.m. Det smaker jeg på. God førjulstid til deg og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.