Gå til innhold

Nye julekaker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har funnet en god oppskrift, der man lager en type makroner, så et fyll, også dypper de ferdige kakene i hvit og mørk sjokolade etter de er fylt med der karamellaktige fyllet:-) de lager jeg i dag og barna syns de er kjempegode.

Jeg spiser ikke kaker, men jeg tror disse er gode, de er litt konfektaktige.

Og makroner og pikekyss går i mengder her.

Så hvis noen er interessert i noe nytt kan de få oppskrift.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402689-nye-julekaker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers takk, spiser ikke kjeks/kaker. Jeg følte jeg ble småfet bare av å lese om dem:)

Men la barna kose seg :) God førjulstid!

Anonymous poster hash: 8d894...20a

:)

Nå er de ferdige:-)

Min psykiater får en pose av alt jeg baker pluss et nytt og bedre nordlys:-)

Jeg har kjøpt pene cellofanposer med matchende bånd:-) så jeg gleder meg til å pakke dem inn.

Jeg liker ikke søtsaker selv, så jeg smaker ikke, alt av kaker er så søtt, men andre liker jo kaker.

Forresten lager jeg en potetstuing med 50% jordskokk nå:-) skal ha til røkt fisk og purreløksmør og gulrotstuing m.m.

Det smaker jeg på.

God førjulstid til deg og.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402689-nye-julekaker/#findComment-3590821
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...