Gjest (Anonymous) Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 For litt over ei uke siden datt jeg på isen og slo meg i beina. Jeg fikk en litt stor hevelse like under ene kneet som enda ikke er gått tilbake. Området er ømt ved berøring. Er det noe jeg kan gjøre for å få hevelsen til å bli borte fortere? Hvor lang tid pleier det å ta før slike hevelser forsvinner? Prøvde med litt støttebandsje, men det så ikke ut til å hjelpe stort. Hvor mye vits er det med støttebandasje nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 pusild. Når har det gått noen dager siden fallet ditt, så mine råd får heller være aktuelle for neste gang. Ved et slikt fall er det viktig med nedkjøling umiddelbart. Legg på is 10-15 min. flere ganger første dagen. En komprimerende bandasje vil også være bra. De første dagene er det også riktig med ro og avlasting. Etterhvert tror jeg en støttebandasje hverken gjør til eller fra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.