AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 Skrevet 15. desember 2014 Har sjefen lov uten videre å hente ut lydlogger fra ansattes mobiler? Vi bruker private mobiler på jobb, men jobhen betaler abonnementet. I tillegg har vi et sentralbord så det går sikkert an å hente ut lydlogh fra en samtale som har kommet inn derfra siden de starter på 00. Men er det lov?Anonymous poster hash: 95163...f57 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 15. desember 2014 Skrevet 15. desember 2014 Har sjefen lov uten videre å hente ut lydlogger fra ansattes mobiler? Vi bruker private mobiler på jobb, men jobhen betaler abonnementet. I tillegg har vi et sentralbord så det går sikkert an å hente ut lydlogh fra en samtale som har kommet inn derfra siden de starter på 00. Men er det lov?Anonymous poster hash: 95163...f57 Nei, det er ikke uten videre lov. Jeg baserer dette på at en sjef ikke uten videre har lov til å lese dine jobb-epost uten at det er avklart på forhånd. Det har vi hatt en sak på. Jeg regner med det samme gjelder for lydlogg. I noen spesielle tilfeller er det lov allikevel, men da skal du være til stede når det skjer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 Skrevet 15. desember 2014 Nei, det er ikke uten videre lov. Jeg baserer dette på at en sjef ikke uten videre har lov til å lese dine jobb-epost uten at det er avklart på forhånd. Det har vi hatt en sak på. Jeg regner med det samme gjelder for lydlogg. I noen spesielle tilfeller er det lov allikevel, men da skal du være til stede når det skjer. Så de har ikke lov selvom samtalen kom fra sentralbordet? Anonymous poster hash: 95163...f57 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 15. desember 2014 Skrevet 15. desember 2014 Så de har ikke lov selvom samtalen kom fra sentralbordet?Anonymous poster hash: 95163...f57 Ikke uten av at det er klart avtalt på forhånd http://www.dinside.no/924216/kan-jobben-overvaake-meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.