Gå til innhold

lurer.. (ja meg igjen)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer jo an på hvor stor skole du har gått på. Selv gikk jeg på en ungdomsskole med 7 eller 8 parallellklasser, altså ca. 220-240 elever på samme trinn så om 5 av disse hadde dødd i ung alder så hadde vel ikke det vært så uvanlig.

Gjest Gargamel

Jeg føler jeg vet om mange unge som døde. Da mener jeg ikke å vite om dem via media, men skolen. En døde av sykdom, En tok selvmord, en annen ble drept og en annen drept på utøya.

er det normalt at så mange unge på samme skole du har gått på dør så tidlig?

Jeg husker like mange dødsfall i alle fall, fra barneskolen til og med vgs. Jeg tviler på at det er så spesielt. Kanskje folk ikke tenker godt nok etter?

Annonse

Det kommer jo an på hvor stor skole du har gått på. Selv gikk jeg på en ungdomsskole med 7 eller 8 parallellklasser, altså ca. 220-240 elever på samme trinn så om 5 av disse hadde dødd i ung alder så hadde vel ikke det vært så uvanlig.

Det var to forskjellige skoler, så kan hende det ikke er så uvanlig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...