Gå til innhold

Iphone eller Samsung?

Anbefalte innlegg

Apple produkter er sikker bra for de som bare har det. Men jeg har pc, iphone og apple tv. Jeg ville ikke valgt apple produkter igjen så lenge jeg har pc. Problemet oppstår når du skal bruke produktene sammen. Med iphone må du også installere itunes for å overføre musikk. Alt går på synkronisering, mens jeg liker best å jobbe i mapper og flytte ting slik jeg ønsker og har derfor aldri blitt fortrolig med dette. Jeg har opplevd noe begrensninger med apple produkter som irriterer meg, men det er ikke sikkert du kommer til å bruke den til noe du vil oppleve som begrensende. Til den daglige bruk har jeg vært fornøyd med iphone. Det eneste er dårlig batterikapasitet.

Anonymous poster hash: ba52b...61e

Fortsetter under...

Hvis du bruker Windows eller Linux ville jeg gått for Android, hvis du har Mac er Iphone selvsagt det beste.

Det er nå ikke sånn at iPhone er håpløst hvis du ikke har Mac. Er svært mange som kjøper iPhone i forhold til mengden brukere av OSX. Men selvfølgelig, kjører du Apple hele veien er det mye som går av seg selv i forhold til kommunikasjon mellom enheter, og som ikke PC-brukere automatisk har tilgang til.

Det er nå ikke sånn at iPhone er håpløst hvis du ikke har Mac. Er svært mange som kjøper iPhone i forhold til mengden brukere av OSX. Men selvfølgelig, kjører du Apple hele veien er det mye som går av seg selv i forhold til kommunikasjon mellom enheter, og som ikke PC-brukere automatisk har tilgang til.

Enig, men Android + Mac er ikke noe særlig stilig...

Enig, men Android + Mac er ikke noe særlig stilig...

Har prøvd det også, og jeg er helt enig. Er svært kronglete, syns jeg.

Det litt artige er at Windows Phone 8 og Mac faktisk fungerer veldig bra sammen. Overraskende bra. ikke som iPhone og Mac riktignok, men likevel bra.

Endret av Mrs D

Annonse

Er det fremdeles sånn at man ikke kan kjøpe nytt batteri til iphone fordi det gamle ikke kan tas av?

Jeg fikk batteritrøbbel på min iPhone 5. Snakka med Apple, de sendte meg ny mobil, og så returnerte jeg den gamle etter at jeg fikk den nye. Kostet meg 250 kroner, så jeg ser ikke helt problemet.

Jeg fikk batteritrøbbel på min iPhone 5. Snakka med Apple, de sendte meg ny mobil, og så returnerte jeg den gamle etter at jeg fikk den nye. Kostet meg 250 kroner, så jeg ser ikke helt problemet.

Problemet er at man får/kjøper nye ting og kaster det gamle - som i dette tilfellet ikke var gammelt engang, men laget så det ikke kunne fikses med et nytt batteri.

Problemet er at man får/kjøper nye ting og kaster det gamle - som i dette tilfellet ikke var gammelt engang, men laget så det ikke kunne fikses med et nytt batteri.

Den kan fikses om batteriet går. Helt unødvendig å kaste, det koster omtrent det samme som et nytt batteri å få byttet den til en annen uten at du må sende inn den du har først. Det Apple så gjør, er å fikse batteriet på den jeg sender inn og bruke den som swapenhet til en annen som trenger reparasjon på sin enhet. Det er ikke sånn at de kaster den de får i retur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...