Gå til innhold

Svensk svømmehall tillater bare bryster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det mistenker ikke jeg :)

 

Nei men da kan du jo forklare meg hvordan kvinner får ereksjon... :P

 

Hva skjer? Spretter det ut en 3. pupp?

Endret av skrevet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    24

  • skrevet

    15

  • Lillemus

    9

  • Maglor

    8

Mest aktive i denne tråden

Nei men da kan du jo forklare meg hvordan kvinner får ereksjon... :P

 

Hva skjer? Spretter det ut en 3. pupp?

Hei!

 

Kvinner får ereksjon på to måter.

 

Den kjedelige er en ytre variant:-( som jeg ikke liker!

 

Det ok er noe som heter G punkt, til det kan kun en mann hjelpe.

 

Dette fører til en rask oregasme som gjør at man vil sove tungt og få være i fred resten av den natten.

 

Dette er en indre ereksjon, og man kan ikke få dette selv, slik at man trenger da faktisk en partner, men en partner som lar en sove i fred. Feks blir en svært trøtt, og man ønsker sove sin dype søvn, sånn er det. Min mann sier det er rart, men det er bare rart for han, fordi han skjønner ikke hvor ekstremt trøtt man blir.

 

Jeg har ikke lest mye om dette, vet bare hvordan det er for meg, men det er jo sånn det er, og derfor vet jeg,

Min mann er mer interessert og har lest om G punkt, jeg fungerer mer på instinkt enn han på den måten tror jeg.

Men dette er en kvinnelig ereksjon, tror min mann faktisk mener mange kvinner ikke har det, i så fall er det enda mer rart.

 

Jeg tenker mer sånn at det er naturlig at to kjønn av samme art har ereksjon, ellers vil jo forplantning bli ganske kjedelig etter hvert.

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kvinner får ereksjon på to måter.

 

Den kjedelige er en ytre variant:-( som jeg ikke liker!

 

Det ok er noe som heter G punkt, til det kan kun en mann hjelpe.

 

Dette fører til en rask oregasme som gjør at man vil sove tungt og få være i fred resten av den natten.

 

Dette er en indre ereksjon, og man kan ikke få dette selv, slik at man trenger da faktisk en partner, men en partner som lar en sove i fred. Feks blir en svært trøtt, og man ønsker sove sin dype søvn, sånn er det. Min mann sier det er rart, men det er bare rart for han, fordi han skjønner ikke hvor ekstremt trøtt man blir.

 

Jeg har ikke lest mye om dette, vet bare hvordan det er for meg, men det er jo sånn det er, og derfor vet jeg,

Min mann er mer interessert og har lest om G punkt, jeg fungerer mer på instinkt enn han på den måten tror jeg.

Men dette er en kvinnelig ereksjon, tror min mann faktisk mener mange kvinner ikke har det, i så fall er det enda mer rart.

 

Jeg tenker mer sånn at det er naturlig at to kjønn av samme art har ereksjon.

 

Ereksjon = ståpikk

 

Orgasme er noe annet... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan få ståpikk, det ser andre. Hvordan nå enn kvinner reagerer er usynlig. Enig?

Ja ;)

 

Usynlig men man føler like mye.

 

Dette mest sannsynlig pga av disse svamplegemene, men jeg skal lage en tråd til sexologen snart.

 

Du er et veldig søtt troll forresten for tiden, glad du heter det samme i vertfall.

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, så, neida så... snart jul, gitt...! :P

Hm'

 

rart svar, men søt er du og ok ellers.

 

Bare søren du er psykisk syk og jeg er psykisk syk OG gift :D

 

Men snart jul og det er kult :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her mistenker jeg noe 'begrepsforvirrings'... :)

Man kan snakke om erigrering når klitoris blir "stiv" / oppsvulmet når kvinnen er opphisset også. :) Det er visst samme slags vev som i penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan snakke om erigrering når klitoris blir "stiv" / oppsvulmet når kvinnen er opphisset også. :) Det er visst samme slags vev som i penis.

Det var det jeg skrev ikke er ok, ikke er en optimal oregasme, det er bare overfladisk.

 

Det er indre oregasme som er ok og som gjør at man vil sove tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan snakke om erigrering når klitoris blir "stiv" / oppsvulmet når kvinnen er opphisset også. :) Det er visst samme slags vev som i penis.

 

Ok. ;) Men dette syns vel ikke i barderoben? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg skrev ikke er ok, ikke er en optimal oregasme, det er bare overfladisk.

 

Det er indre oregasme som er ok og som gjør at man vil sove tungt.

Det virket som du rotet litt med begrepene ereksjon og orgasme i det innlegget du viser til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket som du rotet litt med begrepene ereksjon og orgasme i det innlegget du viser til. :)

Det gjorde jeg ikke:-)

 

Mulig det kunne virke sånn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Mm.

Mulig det.

Men ville du blitt interessert av å se kvinner uten bh/ overdel?

Jeg visste ikke at menn kunne se på kvinnebryster som nybakte hveteboller?:-)

Tror min mann har det sånn... Han er merkelig.

For å svare helt seriøst så blir jeg ikke automatisk tent av å se nakne bryst. Jeg ville ikke uten videre fått ereksjon av å være på et sånt basseng. Det kommer an på situasjonen og hvem sine bryst det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Mm.

Mulig det.

Men ville du blitt interessert av å se kvinner uten bh/ overdel?

Jeg visste ikke at menn kunne se på kvinnebryster som nybakte hveteboller?:-)

Tror min mann har det sånn... Han er merkelig.

Pupper er runde, myke og lukter litt søtt. Ja, det minner meg litt om boller:-)

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare helt seriøst så blir jeg ikke automatisk tent av å se nakne bryst. Jeg ville ikke uten videre fått ereksjon av å være på et sånt basseng. Det kommer an på situasjonen og hvem sine bryst det er.

Takk,

 

spørsmålet var helt seriøst så glad for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...