Gå til innhold

Svensk svømmehall tillater bare bryster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hm. De aller fleste barberer seg i ansiktet, eventuelt trimmer skjegget. Jeg tror de færreste barberer seg på kroppen, selv om noen gjør det også. Jeg tviler på at de fleste menn napper øyenbrynene. Jeg gjør ikke alle fall ikke det. Jeg kan ha en forståelse for det hvis en ung mann har et skikkelig "monobrow". Hvordan kan du vite at de fleste du kjenner napper øyenbrynene, forresten?

Er det sånn at mannen din må ha langermet skjorte fordi han har hår på armene??

Jeg synes det er jålete for en mann å barbere armene.

Selvsagt mener jeg ikke at menn skal barbere seg på armene og leggene, jeg mente under armene.

Noe min mann syns er feminint.

 

Hei ja det gjelder monobryn, mange menn får det.

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    24

  • skrevet

    15

  • Lillemus

    9

  • Maglor

    8

Mest aktive i denne tråden

Ereksjon = ståpikk

 

Orgasme er noe annet... :P

Jeg tror du kan ha nytte av å lese litt om innvendig og utvendig klitoris, stimulering og kvinnelig ereksjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrevet, on 19 Dec 2014 - 19:35, said:

Menn kan få ståpikk, det ser andre. Hvordan nå enn kvinner reagerer er usynlig. Enig?

Mange kvinner har en svært synlig ereksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan få ståpikk, det ser andre. Hvordan nå enn kvinner reagerer er usynlig. Enig?

Nja... Det er nok synlig forskjell på et kvinnekjønn som er oppsvulmet og opphisset eller ett som er helt "flatt". Ikke så synlig som hos en mann, men er man litt dreven så er det nok en synlig forskjell om man ser godt etter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir forøvrig opphisset av nakne pupper men svømmedrakt som overlater litt til fantasien er helt greit. Det mest sexy er jo faktisk idet at klærne tas av :D

 

Klart kvinner får ereksjon men den er vel mest innvendig dog kan være synlig.. og luktbar haha.

 

Sverger til barbering nedentil, det føles mye bedre. Det har de fleste av mine partnere synes også mmmhh.

 

Trollings: PST kan ikke ta eksplosivene mine fordi jeg ikke har noen hjemme, plenty på jobben (ikke trygdet som du antyder ditt slemme sumptroll). Kunne sikkert kokt ihop noe bang-bang av diverse oljer og slikt fra nattbordskuffen og blandet med ymse fra kjøkkenet (natron, såpe.. hmm kan det bli tri-nitro-toluen av dette?) hvis jeg hadde tid og lyst  :D

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverger til barbering nedentil, det føles mye bedre. Det har de fleste av mine partnere synes også mmmhh.

Nei nei nei! Kvinner kan godt rydde litt i busken ja, ganske mye også faktisk, men ikke menn! Glattbarberte menn er totalt turnoff for min del, det ser jo fullstendig pre-pubertalt ut. Usjameg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei! Kvinner kan godt rydde litt i busken ja, ganske mye også faktisk, men ikke menn! Glattbarberte menn er totalt turnoff for min del, det ser jo fullstendig pre-pubertalt ut. Usjameg.

 

Tar jo bare håret på staken og ballene, plenty hår igjen rundt. Ikke noe pre-pubertalt syn her i gården :D

 

Å nappe øyenbryn og barbere armhulene blir for Jan Thomas for meg. Barre klipper litt hvis det blir for mye/for langt. Skuldrene og ryggen derimot må tas av og til så jeg ikke blir helt gorilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jo bare håret på staken og ballene, plenty hår igjen rundt. Ikke noe pre-pubertalt syn her i gården :D

 

Å nappe øyenbryn og barbere armhulene blir for Jan Thomas for meg. Barre klipper litt hvis det blir for mye/for langt. Skuldrene og ryggen derimot må tas av og til så jeg ikke blir helt gorilla.

Selve staken har vel ikke mange hårene!? Heller en stake med litt hår enn en med pigg..! ;) Jeg liker gorilla så her får ikke gubben fjerne ett eneste hår bortsett fra skjeggveksten (ikke at han er gorilla dessverre...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Selve staken har vel ikke mange hårene!? Heller en stake med litt hår enn en med pigg..! ;) Jeg liker gorilla så her får ikke gubben fjerne ett eneste hår bortsett fra skjeggveksten (ikke at han er gorilla dessverre...).

 

Visste heller ikke at noen har pels på selve staken. og som mann har jeg dessverre sett en del staker i diverse garderober. Jeg pleier ikke å stirre, så det er godt mulig noen har hår uten at jeg har sett det. (Menn dusjer forresten uten klær når de skal i bassenget. I alle fall de fleste.)

 

Jeg har ikke noe mye hår på kroppen. Jeg kunne vel transplantert litt fra hodet til rygg og skuldre, så hadde jeg blitt skikkelig Mann med måne og hele pakka.

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve staken har vel ikke mange hårene!? Heller en stake med litt hår enn en med pigg..! ;) Jeg liker gorilla så her får ikke gubben fjerne ett eneste hår bortsett fra skjeggveksten (ikke at han er gorilla dessverre...).

 

Ikke så mye hår på staken men det blir litt hvis det får vokse, tar det ofte (samt rett rundt roten greit å ha full følsomhet der) så det ikke blir pigg samt de hårene er ganske myke uansett. Har noen hår selv ganske nær kukhodet, det synes vel selv ikke du er sexy, blir slik gammel kinesisk vismann lang bart etter hvert. Jeg er ganske hårete hvilket er helt greit men for mye pels på ryggen, bak på nakken og rundt kuken føles ikke så bra, samt armhulene blir ukomfortable når det når en viss lengde. Selv brystkassa og lårene må stusses litt en gang iblant. Liker forøvrig å gå tur nesten naken i fjellet og i skogen om sommeren og kjenne naturen på hele kroppen :D

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Ikke så mye hår på staken men det blir litt hvis det får vokse, tar det ofte (samt rett rundt roten greit å ha full følsomhet der) så det ikke blir pigg samt de hårene er ganske myke uansett. Har noen hår selv ganske nær kukhodet, det synes vel selv ikke du er sexy, blir slik gammel kinesisk vismann lang bart etter hvert. Jeg er ganske hårete hvilket er helt greit men for mye pels på ryggen, bak på nakken og rundt kuken føles ikke så bra, samt armhulene blir ukomfortable når det når en viss lengde. Selv brystkassa og lårene må stusses litt en gang iblant. Liker forøvrig å gå tur nesten naken i fjellet og i skogen om sommeren og kjenne naturen på hele kroppen :D

 

Ikke rart du blir nedrent av villige damer når kuken din ser ut som Pai Mei.

 

Heldiggris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart du blir nedrent av villige damer når kuken din ser ut som Pai Mei.

 

Heldiggris

Sikkert derfor jeg har gjort det bra med asiatiske skjønnheter ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh

 

Bra du skjønte jeg spøkte, ikke alle som skjønner det bestandig  ;)

 

Eller jeg bare elsker å ha dårlig innflytelse på folk 1_4_120.gif emoticons_grin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...