Gå til innhold

Svensk svømmehall tillater bare bryster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pupper er runde, myke og lukter litt søtt. Ja, det minner meg litt om boller:-)

Ok

 

Da er du er søt rar mann, det er et kompliment, altså.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    24

  • skrevet

    15

  • Lillemus

    9

  • Maglor

    8

Mest aktive i denne tråden

Tilbake til spørsmålet - nei, jeg hadde ikke hatt spesielt lyst til å gå i en svømmehall der damene gikk med puppene bare. Det har ikke noe med at jeg er misunnelig på de med finere pupper enn meg å gjøre, men jeg ser ikke poenget og vil helst ikke ha andres nakne pupper slengende rundt meg, man kommer jo ofte ganske nære hverandre ute i vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til spørsmålet - nei, jeg hadde ikke hatt spesielt lyst til å gå i en svømmehall der damene gikk med puppene bare. Det har ikke noe med at jeg er misunnelig på de med finere pupper enn meg å gjøre, men jeg ser ikke poenget og vil helst ikke ha andres nakne pupper slengende rundt meg, man kommer jo ofte ganske nære hverandre ute i vannet.

Hei!

 

Da har du erfaring med laange pupper :huh:

 

Jeg liker ikke nakne mennesker, men det er fordi jeg syns mennesker skal unngå å vise seg meg sin kropp, feks fremmede mennesker i svømmehaller.

 

Jeg dusjer MED badedrakt eller i egne avlukker aldri om jeg kler av meg foran slike urdamer:-(

Inngrodde som de er, og ekle, sprader rundt uten håndkle, sånt misliker jeg! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig en rasjonell grunn for at kvinners bryster skal være tildekket generelt sett? Altså menn går jo ofte med brystet bart.

Jeg syns menn bør dekke til kjønnsorganet (penis), men bare det er nødvendig, og kvinner syns jeg ikke trenger å dekke til noe, siden deres ereksjon ikke er synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel to kategorier damer som sprader rundt med puppene bare. Den ene er de gamle naturlige rødstrømpene med pupper som ligner kneippbrød. De gjør det fordi det er så naturlig og fordi de har rett til å ha på like lite klær som mennene. Den andre er silikondamene. De gjør det fordi de har betalt dyrt for puppene og vil ha litt igjen for penga.

 

Jeg synes det er helt fint om vi dropper toppløse badehaller. Jeg hadde ikke blitt lei meg om en del av de med mannepupper også måtte dekke seg til. Jeg ser stadig menn som har større pupper enn meg, og det liker jeg dårlig. Det forstyrrer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det blir vel to kategorier damer som sprader rundt med puppene bare. Den ene er de gamle naturlige rødstrømpene med pupper som ligner kneippbrød. De gjør det fordi det er så naturlig og fordi de har rett til å ha på like lite klær som mennene. Den andre er silikondamene. De gjør det fordi de har betalt dyrt for puppene og vil ha litt igjen for penga.

Jeg synes det er helt fint om vi dropper toppløse badehaller. Jeg hadde ikke blitt lei meg om en del av de med mannepupper også måtte dekke seg til. Jeg ser stadig menn som har større pupper enn meg, og det liker jeg dårlig. Det forstyrrer meg.

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det egentlig en rasjonell grunn for at kvinners bryster skal være tildekket generelt sett? Altså menn går jo ofte med brystet bart.

Jeg syns menn bør dekke til kjønnsorganet (penis), men bare det er nødvendig, og kvinner syns jeg ikke trenger å dekke til noe, siden deres ereksjon ikke er synlig.

Enig.

 

Men en del kvinner steller seg ikke og er ekle.

 

Dette er feks når legger og opp over ikke er barbert, da syns jeg de bør dekke seg til.

 

Menn barberer seg jo nå, unntatt urmenn som min, som tror han bli homofil av å barbere seg :huh:

 

Det er ekkelt med hår, det setter seg mer svette i hår:-(

 

Vi lever mer opplyst og trenger ikke henge fast i middelalderen og dens urenslighet.

Heldigvis har vi dusj og ubegrenset med varmtvann,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

 

Men en del kvinner steller seg ikke og er ekle.

 

Dette er feks når legger og opp over ikke er barbert, da syns jeg de bør dekke seg til.

 

Menn barberer seg jo nå, unntatt urmenn som min, som tror han bli homofil av å barbere seg :huh:

 

Det er ekkelt med hår, det setter seg mer svette i hår:-(

 

Vi lever mer opplyst og trenger ikke henge fast i middelalderen og dens urenslighet.

Heldigvis har vi dusj og ubegrenset med varmtvann,

Det er ikke urenslig å være ubarbert. :) Ikke hvis man dusjer regelmessig (3-4 ganger i uka, eller mer avhengig av aktivitetsnivå). Jeg er enig i at det finere med glatte legger enn med lange, svarte hår, likedan med barbert bikinilinje, men det kunne ikke falt meg inn å forvente at folk skal være nybarberte eller dekke seg til i svømmehallen.

 

Min mann barberer seg ikke og jeg tror ikke jeg kjenner menn som barberer seg andre steder enn i ansiktet - jo, jeg kjenner en som bruker barberhøvel på hodet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel to kategorier damer som sprader rundt med puppene bare. Den ene er de gamle naturlige rødstrømpene med pupper som ligner kneippbrød. De gjør det fordi det er så naturlig og fordi de har rett til å ha på like lite klær som mennene. Den andre er silikondamene. De gjør det fordi de har betalt dyrt for puppene og vil ha litt igjen for penga.

 

Jeg synes det er helt fint om vi dropper toppløse badehaller. Jeg hadde ikke blitt lei meg om en del av de med mannepupper også måtte dekke seg til. Jeg ser stadig menn som har større pupper enn meg, og det liker jeg dårlig. Det forstyrrer meg.

;) Mange menn har større pupper enn meg også.

 

Men det er ikke pupper, det er jo fett:-)

 

Jeg er glad jeg kan legge ut på en joggetur uten å måtte bruke bærestropper, så en normal kropp har sine fordeler.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag skal jo alt være blankpolert og unaturlig... ikke rart det er mange som ikke liker hår, da.

Hva er egentlig forskjellen mellom hår på brystet og hår på hodet? Det er samme greia, men samfunnet har ulike normer og idealer for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke urenslig å være ubarbert. :) Ikke hvis man dusjer regelmessig (3-4 ganger i uka, eller mer avhengig av aktivitetsnivå). Jeg er enig i at det finere med glatte legger enn med lange, svarte hår, likedan med barbert bikinilinje, men det kunne ikke falt meg inn å forvente at folk skal være nybarberte eller dekke seg til i svømmehallen.

 

Min mann barberer seg ikke og jeg tror ikke jeg kjenner menn som barberer seg andre steder enn i ansiktet - jo, jeg kjenner en som bruker barberhøvel på hodet! :)

Ok

 

Jeg ser ikke om kvinner er nybarberte i svømmehallen, men hvis det kommer en urskog :angry:  da ser selv jeg det, og jeg orker ikke dusje, jeg vil vekk, for jeg orker ikke være i nærheten av sånt. Noen uflidde kvinner dusjer uten badedrakt og tenkt hva man da kjenner?

 

De fleste menn jeg vet om barberer seg, napper bryn osv...

 

Jeg har sagt til min mann at fordi han gjør krav på å være hr Steinalder, kan han ikke bruke T-skjorte om sommeren slik normale menn kan, det sier han er ok, fordi han syns det er homsete å barbere seg :huh: Jeg syns det er ekkelt å gå uflidd rundt.

 

Tydeligvis har man ulike preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag skal jo alt være blankpolert og unaturlig... ikke rart det er mange som ikke liker hår, da.

Hva er egentlig forskjellen mellom hår på brystet og hår på hodet? Det er samme greia, men samfunnet har ulike normer og idealer for det.

Du svetter ikke like mye på hodet, det er forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svetter ikke like mye på hodet, det er forskjellen.

Det er uvesentlig. Hvis problemet er svette/lukt så er det dusj-rutiner det står på. Det handler kun om kunstige idealer, og kunstige idealer er ikke annet enn IRRASJONELLE.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok

 

Jeg ser ikke om kvinner er nybarberte i svømmehallen, men hvis det kommer en urskog :angry:  da ser selv jeg det, og jeg orker ikke dusje, jeg vil vekk, for jeg orker ikke være i nærheten av sånt. Noen uflidde kvinner dusjer uten badedrakt og tenkt hva man da kjenner?

 

De fleste menn jeg vet om barberer seg, napper bryn osv...

 

Jeg har sagt til min mann at fordi han gjør krav på å være hr Steinalder, kan han ikke bruke T-skjorte om sommeren slik normale menn kan, det sier han er ok, fordi han syns det er homsete å barbere seg :huh: Jeg syns det er ekkelt å gå uflidd rundt.

 

Tydeligvis har man ulike preferanser.

Man kan utmerket godt være ren, velstelt og ha en urskog nedentil, like mye som man kan være skitten og uflidd og være glattbarbert. Det har ingen sammenheng. Jeg er veldig glad for at min mann ikke driver med sånt tull som å nappe bryn, barbere brystkassa eller leggene og sånt feminint tøys. Menn skal ha kroppshår! Gjerne masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Ok

Jeg ser ikke om kvinner er nybarberte i svømmehallen, men hvis det kommer en urskog :angry: da ser selv jeg det, og jeg orker ikke dusje, jeg vil vekk, for jeg orker ikke være i nærheten av sånt. Noen uflidde kvinner dusjer uten badedrakt og tenkt hva man da kjenner?

De fleste menn jeg vet om barberer seg, napper bryn osv...

Jeg har sagt til min mann at fordi han gjør krav på å være hr Steinalder, kan han ikke bruke T-skjorte om sommeren slik normale menn kan, det sier han er ok, fordi han syns det er homsete å barbere seg :huh: Jeg syns det er ekkelt å gå uflidd rundt.

Tydeligvis har man ulike preferanser.

Hm. De aller fleste barberer seg i ansiktet, eventuelt trimmer skjegget. Jeg tror de færreste barberer seg på kroppen, selv om noen gjør det også. Jeg tviler på at de fleste menn napper øyenbrynene. Jeg gjør ikke alle fall ikke det. Jeg kan ha en forståelse for det hvis en ung mann har et skikkelig "monobrow". Hvordan kan du vite at de fleste du kjenner napper øyenbrynene, forresten?

Er det sånn at mannen din må ha langermet skjorte fordi han har hår på armene??

Jeg synes det er jålete for en mann å barbere armene.

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes generelt sett jenter er mer heite når de er litt tildekket, da kommer ikke virkelighetens ufyseligheter frem i dagslys. Men altså alt med måte da, burka er å dran litt for langt

Endret av Trollings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes generelt sett jenter er mer heite når de er litt tildekket, da kommer ikke virkelighetens ufyseligheter frem i dagslys. Men altså alt med måte da, burka er å dran litt for langt

Jeg synes også det er mer spennende når man kan fantasere litt om hvordan vedkommende ser ut under klærne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt!

Og jeg tror jeg må trene litt på min "breast stroke" gitt. :D

 

Nå er nok PST på vei og beslaglegger trygda di så den ikke brukes på eksplosiver !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...