AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 Skrevet 20. desember 2014 Har i en ukes tid hatt ekstreme smerteri rygg/venstre hoft når jeg vrir og bøyer meg. Føles som om nerver kommer i klem. Går fint å gå og ligge .Har vært hos lege. Skulle ta Ibux, ligge på is og gjøre noen øvelser. Men blir bare verre. Noen gode dol råd? Anonymous poster hash: 607ca...41e 0 Siter
frosken Skrevet 20. desember 2014 Skrevet 20. desember 2014 Fortsett slik legen anbefalte deg. Det kan ta noen uker før det blir bedre. Viktig å være i aktivitet, det sies at det som i størst grad gjør at ryggproblemer blir langvarige er om folk blir engstelige som følge av smerten og begynner å overbeskytte ryggen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 Skrevet 20. desember 2014 Fortsett slik legen anbefalte deg. Det kan ta noen uker før det blir bedre. Viktig å være i aktivitet, det sies at det som i størst grad gjør at ryggproblemer blir langvarige er om folk blir engstelige som følge av smerten og begynner å overbeskytte ryggen. Hei. Da fortsetter jeg med is og øvelser. Ibuxen ødelegger magen min, så den må jeg stoppe med nå. Ellers er jeg flink til å vere aktiv til tross for den vonde ryggen. Anonymous poster hash: 607ca...41e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.