Gå til innhold

Kan jeg legge pakkene i fryseren..??

Anbefalte innlegg

Har fått levert en pose pakker fra noen som hadde omgangssyka i går. Har en sønn som pga av helse messige årsaker ikke bør bli syk nå. Er redd for smitte på papir o.l. Kan jeg legge pakkene i fryseren for å drepe evt virus?? Evt andre tips..

Takknemlig for svar!

Anonymous poster hash: 666b3...401
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402883-kan-jeg-legge-pakkene-i-fryseren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått levert en pose pakker fra noen som hadde omgangssyka i går. Har en sønn som pga av helse messige årsaker ikke bør bli syk nå. Er redd for smitte på papir o.l. Kan jeg legge pakkene i fryseren for å drepe evt virus?? Evt andre tips..

Takknemlig for svar!

Vil slike bakterier/virus overleve så lenge uten en levende vert å være på? Altså fra dere fikk dem til i morgen kveld? Jeg vet ikke altså, jeg bare lurer.

Gjest Gargamel

Vil slike bakterier/virus overleve så lenge uten en levende vert å være på? Altså fra dere fikk dem til i morgen kveld? Jeg vet ikke altså, jeg bare lurer.

Jeg Googlet det og fant ut at norovirus kan overleve lenge utenfor kroppen, men at man altså må få den inn i munnen for å bli syk.

Omgangssyke virus/bakterier kan vissnok leve flere dager på overflater.. :-(

Annonse

Jeg Googlet det og fant ut at norovirus kan overleve lenge utenfor kroppen, men at man altså må få den inn i munnen for å bli syk.

Tror du jeg kan fryse pakkene for å bli kvitt evt smitten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...