Gå til innhold

Flagg på juletreet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi har norske flagg på treet, og det vokste jeg opp med også. Hos mine foreldre hadde vi forresten også remser med flagg fra hele verden.

Synes ikke det er noe rart med flagg, dvs. ikke noe rarere enn all annen pynt. All pynten er jo i og for seg ganske rar, om man ser det på den måten ;).

Annonse

Enig!;-)

Er du våken når alle gode folk sover?

:-) jeg må legge meg... Men jeg har spist mye, fått pc deler og mobil pluss mye mer...., så jeg er oppstemt.

Det fineste jeg fikk var et bilde av en blåmeis,

Nå spiser jeg after eright selv om jeg syns det er for søtt, det er rart!!

Enig!;-)

Er du våken når alle gode folk sover?

:-) jeg må legge meg... Men jeg har spist mye, fått pc deler og mobil pluss mye mer...., så jeg er oppstemt.

Det fineste jeg fikk var et bilde av en blåmeis,

Nå spiser jeg after eright selv om jeg syns det er for søtt, det er rart!!

Jeg er også våken. Nettopp kommet hjem etter en fin kveld.

God natt:-)

Annonse

Jeg er også våken og vi har feiret jul hos dattera mi. Veldig, veldig koselig å se at hun har dratt med seg tradisjoner videre. Og selv om ikke jeg har hatt flagg på juletreet de siste årene så hadde hun det. Men hun hadde vel egentlig fulgt mora mi sine tradisjoner, hun hadde ordnet med ting som jeg har glemt. Hun som har nektet å spise ribbe de siste årene, bare pinnekjøtt, serverte ribbe og multekrem og hadde til og med rosenkål til, noe jeg ikke har brukt å ha fordi ingen var glad i det.

Jeg er også våken. Nettopp kommet hjem etter en fin kveld.

God natt:-)

God morgen:-)

Hyggelig:-)

Julaften er utrolig kos, men deilig i dag også, late seg med god grunn for skikkelig sliten:-)

Jeg skal i juleselskap senere, heldigvis mange timer til:-)

Jeg er også våken og vi har feiret jul hos dattera mi. Veldig, veldig koselig å se at hun har dratt med seg tradisjoner videre. Og selv om ikke jeg har hatt flagg på juletreet de siste årene så hadde hun det. Men hun hadde vel egentlig fulgt mora mi sine tradisjoner, hun hadde ordnet med ting som jeg har glemt. Hun som har nektet å spise ribbe de siste årene, bare pinnekjøtt, serverte ribbe og multekrem og hadde til og med rosenkål til, noe jeg ikke har brukt å ha fordi ingen var glad i det.

Ja jul er kos:-) jeg tenkte på det i går at barna er også veldig opptatt av tradisjoner og bringe de videre fordi de har gode minner knyttet til dem:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...