Gå til innhold

Venn m leder på facebook

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke venn m min leder på Facebook - det kan ikke falle meg inn. Nå er heller ikke jeg spesielt aktiv der, men jeg ser jo at leder liker noen statuser fra kolleger. Jeg ser også at kolleger kommenterer bilder av lederen, med utsagn som vakra osv. Jeg synes dette er litt håpløst jeg da... Begge veier. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402894-venn-m-leder-p%C3%A5-facebook/
Del på andre sider

Fortsetter under...

cilie skrev (På 23.12.2014 den 22.51):

Jeg er ikke venn m min leder på Facebook - det kan ikke falle meg inn. Nå er heller ikke jeg spesielt aktiv der, men jeg ser jo at leder liker noen statuser fra kolleger. Jeg ser også at kolleger kommenterer bilder av lederen, med utsagn som vakra osv. Jeg synes dette er litt håpløst jeg da... Begge veier. Hva tenker dere?

At Facebook er no forbanna tull.

Cilie : Jeg forstår ikke problemet ? Hvorfor er det håpløst ? Jeg er venn med min sjefensom  jeg hadde på gamlejobben min. Dette er en person som hele Norge kjenner. Hvorfor skulle vi ikke venner når vi kjenner hverandre i RL ? Jeg ser ikke forskjellen.

Jeg har en del andre venner på facebook som jeg overhodet ikke har noe med å gjøre, annet enn at vi har en felles interesse gjennom foto. Der må jeg starte slettejobben snart, da jeg mister oversikt og går glipp av statuser fra virkelige venner.

Anonymous poster hash: 02eb6...e4d
  AnonymBruker skrev (På 23.12.2014 den 23.45):

Cilie : Jeg forstår ikke problemet ? Hvorfor er det håpløst ? Jeg er venn med min sjefensom  jeg hadde på gamlejobben min. Dette er en person som hele Norge kjenner. Hvorfor skulle vi ikke venner når vi kjenner hverandre i RL ? Jeg ser ikke forskjellen. Jeg har en del andre venner på facebook som jeg overhodet ikke har noe med å gjøre, annet enn at vi har en felles interesse gjennom foto. Der må jeg starte slettejobben snart, da jeg mister oversikt og går glipp av statuser fra virkelige venner. Anonymous poster hash: 02eb6...e4d

Jeg synes det blir litt rart å skulle kommentere bilder osv til en nåværende leder - jeg lukter litt smisk.

Jeg synes også det kan bli feil hvis leder liker vilkårlige statusoppdateringer. Hadde jeg vært venn m "mine undersåtter", så ville jeg i alle fall ikke likt i hytt og pine.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...