Gå til innhold

12-åring

Anbefalte innlegg

Er det jeg som er kjip? Hvordan ser dere dette? Jeg kjenner noen som har en jente på 12 år. Hun ble 12 i sommer. Jenten er veldig opptatt av sminke og har allerede fulle skuffer på rommet sitt med all mulig sminke. Fundation, primer, rouge osv osv. I dag skulle hun få være med broren på et treningssenter. Til jul hadde hun fått en treningsshorts. Den var utrolig liten og stram og når hun hadde den på var den ikke en mm større enn en jenteboxer. Og denne gikk hun ut i. Er dette greit? Å sende en 12 åring på trening i en boxer? Er det greit å la en 12 åring få og kjøpe slike mengder med sminke? Broren hennes reagerte på shortsen og ga beskjed til faren, men faren synes det var ok. Hva er deres tanker

Anonymous poster hash: a583d...f2b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402906-12-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt sminke hadde jeg ikke brydd meg om, men om jentungen min hadde oversminket seg så hadde jeg nok ikke likt det. En sånn knøttliten treningsshorts på en jentunge i puberteten derimot - det hadde ikke vært aktuelt! Det sender signaler til en del menn som jeg ikke er interessert i at ungjenter skal sende for å si det sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402906-12-%C3%A5ring/#findComment-3593897
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...