Gå til innhold

Brødre-krangling - blir sprø

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 gutter. Den ene er 13 og den andre er 6. Når en er hjemme er det rolig men med en gang den andre kommer så er freden over. De terger hverandre og krangler. Om det er den minste eller eldste som er verre er umulig å si.

Trenger vel å høre at det blir bedre men tror ikke det skjer før en flytter ut ;-)

Anonymous poster hash: decba...b2a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402927-br%C3%B8dre-krangling-blir-spr%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våre er 11 og 13 og det kan til tider være ille her også.

Noen ganger mener jeg det går mye bedre når foreldre ikke er i nærheten, kan hende har det med behov for oppmerksomhet å gjøre. Men samtidig ønsker de ikke foreldres innblanding, så ikke lett, nei.

Jente og gutt, 14 og 16 år. Jeg gidder ikke blande meg mer, de påstår at de ikke sloss om jeg blander meg - om jeg ikke blander meg så er det også selvfølgelig feil for da burde jeg etter deres mening grepet inn. Jeg gir opp. Som regel er de perlevenner og veldig tett knyttet til hverandre, men av og til er de nesten bitre fiender.

9 og 14 her, hvert sitt kjønn. Kan ikke være i samme rom uten å krangle, dette har pågått i flere år og vi har forsøkt det meste.... Ufattelig lei, -og trist fordi de ikke har et nært søskenforhold.

Anonymous poster hash: 2730b...161

Annonse

Våre er 10, 13 og 15. Det er fremdeles litt småerting og småkrangling, men himmelvid forskjell fra for to år siden. Nå hender det at jeg må skille dem og holde drm å hvert sitt rom - før var det daglig. Det var kimer til ko flikt hele tiden og full krasj mange ganger om dagen.

Det er helt vidunderlig nå å opleve at de kan være gode venner!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...