Gå til innhold

Hva spiser dere i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

28

• XbellaX

11

• Madelenemie

8

• mariaflyfly

6

Vi har spist "store" middager både julaften og begge juledagene og skal ha middagsgjester igjen i morgen. Så i dag blir det ingen varmmat, men hjemmebakte, grove småbrød med julepålegg.

Noe av det jeg forbinder aller mest med jul nå som jeg er godt voksen, er nettopp disse brødene med (ekte hollandsk) edamerost. Det er fast innslag i frokosten for meg når jeg har juleferie.

Vi har spist "store" middager både julaften og begge juledagene og skal ha middagsgjester igjen i morgen. Så i dag blir det ingen varmmat, men hjemmebakte, grove småbrød med julepålegg.

Noe av det jeg forbinder aller mest med jul nå som jeg er godt voksen, er nettopp disse brødene med (ekte hollandsk) edamerost. Det er fast innslag i frokosten for meg når jeg har juleferie.

Hørtes godt ut :-)

Annonse

Vi skulle på hytta og hadde med elgkjøtt, poteter, grønnsaker og skulle lage en deilig gryte. Kom ikke frem pga for mye snø og måtte snu. Takket da ja til den stående middagsinvitasjonen fra svigers og spiste deilig sodd istedet. :) Mulig det blir elggryte i morra, men vi har også et par koteletter vi skulle spist... Vi får se.

Vi skulle på hytta og hadde med elgkjøtt, poteter, grønnsaker og skulle lage en deilig gryte. Kom ikke frem pga for mye snø og måtte snu. Takket da ja til den stående middagsinvitasjonen fra svigers og spiste deilig sodd istedet. :) Mulig det blir elggryte i morra, men vi har også et par koteletter vi skulle spist... Vi får se.

Hørtes jo godt ut alt dette :-)

Endret av stjernestøv

Hjemmelaga pizza. Tynn bunn, tomatsaus, parmaskinke, mozarella, pinjekjerner og ruccolasalat. Ungene kom hjem hit i dag, så vi hadde litt gaveåpning før middagen. :)

I morra kommer faren min på besøk, og da skal vi ha full julemiddag med ribbe, hjemmelaga medisterkaker og julepølse. Har ikke spist dette ennå i jula. :)

Annonse

Hjemmelaga pizza. Tynn bunn, tomatsaus, parmaskinke, mozarella, pinjekjerner og ruccolasalat. Ungene kom hjem hit i dag, så vi hadde litt gaveåpning før middagen. :)

I morra kommer faren min på besøk, og da skal vi ha full julemiddag med ribbe, hjemmelaga medisterkaker og julepølse. Har ikke spist dette ennå i jula. :)

Hjemmelaget pizza er alltid godt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...