Gå til innhold

Hva spiser dere i dag?

Anbefalte innlegg

Vekta mi holder på å tippe et farlig tall så jeg klarer ikke la være tenke på sånt selv i jula :(

Tenker jo på det jeg og men tar det med ro, snart har vi et nytt år foran oss med nye muligheter :-) Og det er en stund til sommeren.

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

28

• XbellaX

11

• Madelenemie

8

• mariaflyfly

6

I dag skal vi bestille pizza, enkelt og greit.

Hei!

I juleselskapet var alt godt av tradisjonsmat:-)

Ribbe, pinnekjøtt, torsk, ostefat, pålegg, sodd m.m.:-)

Jeg er kjempemett, og etter alt det multekrem m.m. :-)

Imorgen ny middag, idag kjente jeg at jeg var mer sliten...så glad hjemme imorgen og få gjester.

Jeg klarte ikke være så oppmerksom i dag, det føltes som jeg hadde for liten batterikapasitet, som om jeg var på 1,5 av totalt 10.

Men jeg brukte av 1,5 reserven når andre henvendte seg til meg, så det gikk jo ok.

Hei!

I juleselskapet var alt godt av tradisjonsmat:-)

Ribbe, pinnekjøtt, torsk, ostefat, pålegg, sodd m.m.:-)

Jeg er kjempemett, og etter alt det multekrem m.m. :-)

Imorgen ny middag, idag kjente jeg at jeg var mer sliten...så glad hjemme imorgen og få gjester.

Jeg klarte ikke være så oppmerksom i dag, det føltes som jeg hadde for liten batterikapasitet, som om jeg var på 1,5 av totalt 10.

Men jeg brukte av 1,5 reserven når andre henvendte seg til meg, så det gikk jo ok.

Så god mat :-)

Ja en kan fort bli sliten av julen, min sønn sitter for seg selv i selskaper. Samboeren hadde sagt han var uhøflig, men han er jo bare sliten. Hun forstår lite av dette og det er synd.

Så god mat :-)

Ja en kan fort bli sliten av julen, min sønn sitter for seg selv i selskaper. Samboeren hadde sagt han var uhøflig, men han er jo bare sliten. Hun forstår lite av dette og det er synd.

Jeg satt også for meg selv før. Men etter at jeg lærte noen strategier så ble det lettere å delta, men jeg må jo forberede tema og tenke gjennom litt mer enn andre, jeg er ikke automatisk spontan.

Min mann syns ikke jeg var uhøflig han har alltid vært forståelsesfull, men jeg kunne være uhøflig, dvs si upassende ting, sånt som er svar på spørsmål bare. Jeg gjør det enda, men nå er det forklart med min autisme, så det er jo praktisk.

Jeg satt også for meg selv før. Men etter at jeg lærte noen strategier så ble det lettere å delta, men jeg må jo forberede tema og tenke gjennom litt mer enn andre, jeg er ikke automatisk spontan.

Min mann syns ikke jeg var uhøflig han har alltid vært forståelsesfull, men jeg kunne være uhøflig, dvs si upassende ting, sånt som er svar på spørsmål bare. Jeg gjør det enda, men nå er det forklart med min autisme, så det er jo praktisk.

Ikke alle som forstår det der, min sønn sier ting rett ut slik som han ser det. Kan jo virke uhøflig.

Annonse

Tenker jo på det jeg og men tar det med ro, snart har vi et nytt år foran oss med nye muligheter :-) Og det er en stund til sommeren.

Det er en stund til, men jeg frykter jeg ikke klarer å gå ned.... :( Jeg må jo spise som en anorektiker for å gå ned og det er tungt... Men beklager, jeg ødelegger tråden din. 

Idag har jeg spist to brødskiver som jeg varmet i mikroen med ost. Har en kylling i sursøtsaus fra Fjordland eller en Toro kylling tandoori jeg skal ta i kveld...

Det er en stund til, men jeg frykter jeg ikke klarer å gå ned.... :( Jeg må jo spise som en anorektiker for å gå ned og det er tungt... Men beklager, jeg ødelegger tråden din. 

Idag har jeg spist to brødskiver som jeg varmet i mikroen med ost. Har en kylling i sursøtsaus fra Fjordland eller en Toro kylling tandoori jeg skal ta i kveld...

Det er vanskelig å gå ned, men vi må jo klare det. Vi har vært på middag i dag.

Annonse

Vi hadde hjemmelaget fiskegrateng i går og pannekaker i dag. Jeg hafde en stor porsjon med rester av fiskegratengen etter et par pannekaker i dag :-)

Godt :-) Vi fikk servert kjøttdeig,løk og sopp i pannekaker med ost på i dag, det var godt og noe nytt.

Hvordan har julen vært for deg mentalt? Kommet deg noenlunde helskinnet gjennom uken?

Kommet meg noenlunde gjennom uken, men det har jo vært litt slitsomt men tror det er det for alle i grunn. Har sovet lenge om morningene så det har vært godt.

Jeg blir så insiprert av dine mat-innlegg! Hva i all verden er knutekål??

Den ser sånn ut: 

http://www.mesterhagen.no/hagetips/tips/baer_frukt_urter_og_gronnsaker/gronnsaker/knutekal/

Ligner på en landmine  :ph34r:

Sprø, saftig, og smaker mildt og lett søtt.

Jeg har bare vært borti den grønne, nederst på siden, men den finnes tydeligvis også i rødlilla. 

Endret av Bella Dotte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...