Gå til innhold

Hva spiser dere i dag?

Anbefalte innlegg

Den ser sånn ut:

http://www.mesterhagen.no/hagetips/tips/baer_frukt_urter_og_gronnsaker/gronnsaker/knutekal/

Vi spiste MYE knutekål da jeg var barn. Mye! Hadde det i kjøkkenhagen. Mamma kuttet dem i små terninger og forvellet dem sammen med små gulrotbiter og hadde på frysen. Så laget hun jevning på dette og vi hafde det til all slags kjøttmat. Likte det ikke noe særlug da, kokt, men det var fodt å spise rått :-)

Ligner på en landmine :ph34r:

Sprø, saftig, og smaker mildt og lett søtt.

Jeg har bare vært borti den grønne, nederst på siden, men den finnes tydeligvis også i rødlilla.

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

28

• XbellaX

11

• Madelenemie

8

• mariaflyfly

6

Den ser sånn ut: 

http://www.mesterhagen.no/hagetips/tips/baer_frukt_urter_og_gronnsaker/gronnsaker/knutekal/

Ligner på en landmine  :ph34r:

Sprø, saftig, og smaker mildt og lett søtt.

Jeg har bare vært borti den grønne, nederst på siden, men den finnes tydeligvis også i rødlilla. 

Duverden... jeg tror knapt jeg har sett slikt før, må teste det ut, takk for tips!

Kommet meg noenlunde gjennom uken, men det har jo vært litt slitsomt men tror det er det for alle i grunn. Har sovet lenge om morningene så det har vært godt.

Det tror jeg og, julen kan være en prøvelse for mange. Du kom deg gjennom den, flott. Vi får satse på et fint 2015 :-)

Annonse

Nei har ikke det, tenkte jeg skulle gå over til damp en stund før det. Målet er jo å bli kvitt nikotinen da.

Jeg skjønner ikke at du ikke trapper ned med nikotintyggis men du må gjøre det du føler deg mest komfortabel med, alle får finne sin vei :-) 

Jeg skjønner ikke at du ikke trapper ned med nikotintyggis men du må gjøre det du føler deg mest komfortabel med, alle får finne sin vei :-) 

Ja alle må finne sin vei :-) Jeg klarte meg bra med dampen i flere uker, burde klare det igjen.

Høres ut som en ok plan, dette klarer du :-) Er turvennen fortsatt på vent?

Får satse på det :-) Må vel ha et svar ang turvenn når jeg skal til psykologen på nyåret, men har ikke tenkt så mye på det. Lurte på å slå meg sammen med to andre som pleier å gå tur på mandager, det er brukere av dagsenteret.

Annonse

Får satse på det :-) Må vel ha et svar ang turvenn når jeg skal til psykologen på nyåret, men har ikke tenkt så mye på det. Lurte på å slå meg sammen med to andre som pleier å gå tur på mandager, det er brukere av dagsenteret.

Tenk på det en uke til, du har "ferie" i julen vet du ;-) Positivt å høre at du vurderer å bl med de to andre, det viktigste er at du kommer deg ut.

Tenk på det en uke til, du har "ferie" i julen vet du ;-) Positivt å høre at du vurderer å bl med de to andre, det viktigste er at du kommer deg ut.

Ja nå er det ferie og sove lenge :-) Ja det viktigste er å komme seg ut.

Åh, å, jeg spiste spaghetti med kjøttsaus i går, høres helt usannsynlig ut at det skulle være noe spesielt, men det var det  :P Kom muligens av at jeg gjorde meg flid med å kutte paprikaen og løken opp i ørsmå biter, og ikke stresse  :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...