Gå til innhold

Undersøkelse om nyttårsaften

33 stemmer

1. 1. Hva gjør du nyttårsaften?

• Er sosial og har det bra
      13
    • Er sosial men har det ikke bra
      1
    • Er alene og koser meg
      7
    • Er alene og depper
      2
    • Ingen av alternativene stemmer
      10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stemte siste, de ingen alternativ stemte for min del.

Jeg er hjemme, men med min egen familie.

Skulle gjerne vært mer sosial og feiret med noen andre familier, men det har nå aldri blitt slik.

Alle andre virker opptatt med feire med venner de har feiret med i alle år, tradisjoner..

Anonymous poster hash: 3e20f...c53

Hei!

Jeg skal på besøk, jeg gruer meg, for nå er jeg sliten.

I dag fikk jeg feber, og jeg håper litt at jeg får influensa med kjempehøy feber som ikke går ned, så jeg slipper.

Jeg vil se på TV på nyttårsaften også kunne min mann gå på fest med barna.

Jeg er lei av mennesker nå, får litt for lite fred og ro, men idag tok jeg meg tid, men jeg skal i juleselskap nå :-( fordi paracet og ibux fjernet feber:-(

Det ok er at jeg holder avtalen, det kjedelige er at jeg faktisk er syk, når jeg kommer hjem i kveld er jeg glad:

1) for å være hjemme

2) for at jeg holdt avtalen.

Jeg har med meg mobil, så jeg kan jo prøve å slappe litt av med den. Jeg liker de vi skal til, jeg er bare sliten.

Det er på sånne dager jeg ønsket jeg var en trygdet ugift barnløs psykiatrisk sosialklient som ingen har forventninger og krav til.

Jeg vil ikke være det, men jeg vil være det akkurat nå sånn at jeg kunne vært hjemme.

Endret av Madelenemie
  missmas skrev (På 29.12.2014 den 14.46):

hehe jeg er den du drømmer om å være

ikke sosialklient da men

;)

Ok, heldiggrisen!

Nå har jeg hodepine, kurert feber og MÅ pynte meg, :angry:

Nå håper jeg sykdommen kommer, for jeg orker ikke mer gå på besøk nå, men nå må jeg være med positiv :wacko:

Stemte første. Skal være hjemme med yngstedatter og kjæresten og være sosiale med dem. Vi skal bare kose oss, spise kalkun og se på tv.

Vi er bedt til et vennepar av meg, men sammen med disse har det en tendens til å bli full fest og det kan jeg ikke med med datteren på, så det takket vi nei til.

Vi gleder oss til en rolig kveld :-)

Anonymous poster hash: fdf25...967

Annonse

Stemte den siste. Skal være sammen med med mann, barn og svigermor. Helt greit, men jeg synes det er en kjedelig måte å feire nyttårsaften på. Vi spiser pinnekjøtt i 17-18 tida, ellers er det som en helt vanlig kveld. Foretrekker å være sammen med andre familier med barn på samme alder som våre. Jeg synes at denne kvelden er en kveld for venner, ikke familie. Har ikke vært sammen med mine foreldre på nyttårsaften siden jeg var tolv år!

Men det går sikkert helt greit og jeg har jo egentlig ingenting å klage på.

Syns det er rart det bare er meg som er "alene og depper". Det er jo en fest. En fest som jeg ikke er med på. Trodde det var mange ensomme jeg.

Men jeg skal da prøve å gjøre det beste ut av det. Likevel.

Anonymous poster hash: ddab1...7c3
  AnonymBruker skrev (På 29.12.2014 den 23.16):

Syns det er rart det bare er meg som er "alene og depper". Det er jo en fest. En fest som jeg ikke er med på. Trodde det var mange ensomme jeg.

Men jeg skal da prøve å gjøre det beste ut av det. Likevel.

vel , per definisjon så "depper" jo jeg (siden jeg er deprimert kronisk), men det har ikke noe med at jeg er alene på nyttårsaften å gjøre jeg liker meg best alene uansett. Men du får prøve å få noen nye venner da slik at du kan få litt festings i fremtiden, å sitte å deppe hjelper jo ikke handling må til for endring!

Lykke til

Endret av Trollings
  Trollings skrev (På 29.12.2014 den 23.26):

vel , per definisjon så "depper" jo jeg (siden jeg er deprimert kronisk), men det har ikke noe med at jeg er alene på nyttårsaften å gjøre jeg liker meg best alene uansett. Men du får prøve å få noen nye venner da slik at du kan få litt festings i fremtiden, å sitte å deppe hjelper jo ikke handling må til for endring!

Lykke til

Litt vanskelig det da, når du ikke stoler på noen.

Men men.

Trollings skrev (På 29.12.2014 den 23.34):

Du kan ha dol fest med meg da vel, vi kan ha det 'liddli' morro ;)

Ja, det blir nok liddli' morro (, noe sånt.)

Men men.

Vi får dele på en trippel dose SSRI.

Så får vi se hva som skjer.

Så får vi se.

AnonymBruker skrev (På 29.12.2014 den 23.45):

Ja, det blir nok liddli' morro (, noe sånt.)

Men men.

Vi får dele på en trippel dose SSRI.

Så får vi se hva som skjer.

Så får vi se.

Vi kan ha virtuell DOL-fest m/ varm og kald kun. Det blir sikkert 'liddli festlig. (noe sånt)

Annonse

slabbedask skrev (På 30.12.2014 den 0.12):

Nei, jeg snakker med en som av en eller annen mystisk grunn har valgt å være anonym denne jula.

anonym har delt grunnen med meg, den hørtes paranoid ut, men det stemmer jo bra med diagnosen det :ph34r:

men men

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...