missmas Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 http://www.mynewsdesk.com/se/kommitten_for_manskliga_rattigheter/pressreleases/psykiatrisk-expert-psykofarmaka-aer-laangt-farligare-aen-vi-naagonsin-anat-1102056#.VKErWqo_WCc.facebook Ennå en link som påstår at psykiatriske medisine er livsfarlige!! Jeg blir så lei!! Jeg vet jeg ikke kan slutte på dem uansett!! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Kommer vel til å bli senil når jeg er 50... Anonymous poster hash: 19237...34c 0 Siter
missmas Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Skrevet 29. desember 2014 Jeg kommer til å dø når jeg er 50-60 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 http://www.mynewsdesk.com/se/kommitten_for_manskliga_rattigheter/pressreleases/psykiatrisk-expert-psykofarmaka-aer-laangt-farligare-aen-vi-naagonsin-anat-1102056#.VKErWqo_WCc.facebook Ennå en link som påstår at psykiatriske medisine er livsfarlige!! Jeg blir så lei!! Jeg vet jeg ikke kan slutte på dem uansett!! Jeg syns det er skummelt å lese om sånt så jeg leste det ikke, alt er jo farlig jo. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 1. Psykiatrikerens påstander er ikke dokumentert med en eneste link til en vitenskapelig publikasjon. 2. La du merke til at nettsiden drives av Scientologikirken? 3. Å være psykiater gir ingen garanti mot å bli rammet av konspirasjonsteoripsyken. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 http://www.mynewsdesk.com/se/kommitten_for_manskliga_rattigheter/pressreleases/psykiatrisk-expert-psykofarmaka-aer-laangt-farligare-aen-vi-naagonsin-anat-1102056#.VKErWqo_WCc.facebook Ennå en link som påstår at psykiatriske medisine er livsfarlige!! Jeg blir så lei!! Jeg vet jeg ikke kan slutte på dem uansett!! Hei! Tja mange sånne linker bør man holde seg unna, men i dette tilfellet vet jeg ikke. Han gjør tydeligvis mye bra, og retter kritikk mot en praksis som bør i større grad debatteres om enn saklig. Han er psykiater og driver behandling av både psykose m.m. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 1. Psykiatrikerens påstander er ikke dokumentert med en eneste link til en vitenskapelig publikasjon. 2. La du merke til at nettsiden drives av Scientologikirken? 3. Å være psykiater gir ingen garanti mot å bli rammet av konspirasjonsteoripsyken. Nei det visste jeg ikke, skal sjekke det ut senere. 0 Siter
missmas Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Skrevet 29. desember 2014 scientologikirken det forklarer mye!! takk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 scientologikirken det forklarer mye!! takk Det forklarer jo mye ja.... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Nils Håvard Dahl, psykiater, on 29 Dec 2014 - 16:25, said: 1. Psykiatrikerens påstander er ikke dokumentert med en eneste link til en vitenskapelig publikasjon. Det får være opp til hver enkelt om man velger å stole på farmakologisk forskning eller ikke... for min del blinker det en rød lampe når de som forsker på noe har noe økonomisk å tjene - eller tape - på resultatene. Jeg har likevel stor tiltro til romforskning og annen fysikk. Blant annet. Ser du forskjellen? Anonymous poster hash: 19237...34c 0 Siter
Inner self Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 Det finnes de som tjener penger på å selge insulin og antibiotika og. Ville du droppet medisiner hvis du fikk sukkersyke eller betennelse som ikke gikk over? Neppe. Hvorfor skulle psykiatriske medisiner være noe dårligere. Ja, psykiatrien har en mørk historie, men det er ikke slik nå lengre. Jeg prøvde å gå uten medisiner noen år, og det var de verste årene av mitt liv. 0 Siter
missmas Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Skrevet 31. desember 2014 Det finnes de som tjener penger på å selge insulin og antibiotika og. Ville du droppet medisiner hvis du fikk sukkersyke eller betennelse som ikke gikk over? Neppe. Hvorfor skulle psykiatriske medisiner være noe dårligere. Ja, psykiatrien har en mørk historie, men det er ikke slik nå lengre. Jeg prøvde å gå uten medisiner noen år, og det var de verste årene av mitt liv. Det går dårlig når jeg forsøker uten medisiner også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.