Gå til innhold

Likevel er vi helt avhengig av disse pillene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer vel til å bli senil når jeg er 50...

Anonymous poster hash: 19237...34c
Skrevet

http://www.mynewsdesk.com/se/kommitten_for_manskliga_rattigheter/pressreleases/psykiatrisk-expert-psykofarmaka-aer-laangt-farligare-aen-vi-naagonsin-anat-1102056#.VKErWqo_WCc.facebook

Ennå en link som påstår at psykiatriske medisine er livsfarlige!! Jeg blir så lei!! Jeg vet jeg ikke kan slutte på dem uansett!!

Jeg syns det er skummelt å lese om sånt så jeg leste det ikke, alt er jo farlig jo.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

1. Psykiatrikerens påstander er ikke dokumentert med en eneste link til en vitenskapelig publikasjon.

2. La du merke til at  nettsiden drives av Scientologikirken?

3. Å være psykiater gir ingen garanti mot å bli rammet av konspirasjonsteoripsyken.

Skrevet

http://www.mynewsdesk.com/se/kommitten_for_manskliga_rattigheter/pressreleases/psykiatrisk-expert-psykofarmaka-aer-laangt-farligare-aen-vi-naagonsin-anat-1102056#.VKErWqo_WCc.facebook

Ennå en link som påstår at psykiatriske medisine er livsfarlige!! Jeg blir så lei!! Jeg vet jeg ikke kan slutte på dem uansett!!

Hei!

Tja mange sånne linker bør man holde seg unna,

men i dette tilfellet vet jeg ikke.

Han gjør tydeligvis mye bra, og retter kritikk mot en praksis som bør i større grad debatteres om enn saklig.

Han er psykiater og driver behandling av både psykose m.m.

Skrevet

1. Psykiatrikerens påstander er ikke dokumentert med en eneste link til en vitenskapelig publikasjon.

2. La du merke til at  nettsiden drives av Scientologikirken?

3. Å være psykiater gir ingen garanti mot å bli rammet av konspirasjonsteoripsyken.

Nei det visste jeg ikke, skal sjekke det ut senere.

Skrevet

scientologikirken det forklarer mye!! takk

Det forklarer jo mye ja....

Skrevet

Nils Håvard Dahl, psykiater, on 29 Dec 2014 - 16:25, said:

Det får være opp til hver enkelt om man velger å stole på farmakologisk forskning eller ikke... for min del blinker det en rød lampe når de som forsker på noe har noe økonomisk å tjene - eller tape - på resultatene.

Jeg har likevel stor tiltro til romforskning og annen fysikk. Blant annet.

Ser du forskjellen? Anonymous poster hash: 19237...34c

Skrevet

Det finnes de som tjener penger på å selge insulin og antibiotika og. Ville du droppet medisiner hvis du fikk sukkersyke eller betennelse som ikke gikk over? Neppe. Hvorfor skulle psykiatriske medisiner være noe dårligere. Ja, psykiatrien har en mørk historie, men det er ikke slik nå lengre. Jeg prøvde å gå uten medisiner noen år, og det var de verste årene av mitt liv.

Skrevet

Det finnes de som tjener penger på å selge insulin og antibiotika og. Ville du droppet medisiner hvis du fikk sukkersyke eller betennelse som ikke gikk over? Neppe. Hvorfor skulle psykiatriske medisiner være noe dårligere. Ja, psykiatrien har en mørk historie, men det er ikke slik nå lengre. Jeg prøvde å gå uten medisiner noen år, og det var de verste årene av mitt liv.

Det går dårlig når jeg forsøker uten medisiner også

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...