Gå til innhold

Er det noe liv her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har det vært enda mer stille her enn vanlig, bare lurer på om det er noen folk her og hva skal dere gjøre på nyttårsaften?

Her skal vi ha besøk på kvelden, så skal vi spise pinnekjøtt igjen.

Vi skal på besøk.

Vi skal spise rådyrstek osv...

Jeg spiser fisk.

Jeg håper akkurat nå jeg blir syk, nå er jeg veldig sliten, og det merker jo bare jeg, men skal gå å pynte meg nå:-( æsj

Vi skal på besøk.

Vi skal spise rådyrstek osv...

Jeg spiser fisk.

Jeg håper akkurat nå jeg blir syk, nå er jeg veldig sliten, og det merker jo bare jeg, men skal gå å pynte meg nå:-( æsj

Forstår ikke hvorfor alle skal pynte seg sånn, det orker ikke jeg mer nå. Håper du får det kos :-)

Annonse

Annonse

Da vi var yngre, pleide vi invitere gjester til kvelden (alternativt ble vi invitert bort). Men de siste årene har vi valgt å følge hjertet- og bare ta det helt med ro :) Så vi blir å ordne til kalkun-middag, for deretter å ha rolig kveld foran TV. Passer meg helt utmerket.

Da vi var yngre, pleide vi invitere gjester til kvelden (alternativt ble vi invitert bort). Men de siste årene har vi valgt å følge hjertet- og bare ta det helt med ro :) Så vi blir å ordne til kalkun-middag, for deretter å ha rolig kveld foran TV. Passer meg helt utmerket.

Liker best å ta det rolig her og. Kalkun er jo kjempegodt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...