Gå til innhold

FU Kvinner: hvor mange BHér har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja... 3 treningsbh'er og ca. 6-7 andre som brukes jevnlig (og en haug som ikke passer og derfor ikke blir brukt, men som ligger i skuffen og tar opp plass...) De mørke vaskes på 40 grader med annen vask med samme farge, de hvite vaskes på 60 grader sammen med hvitvasken. I vaskepose, dobbel faktisk, jeg har knertet ikke mindre enn tre vaskemaskiner før jeg innså at jeg var nødt til å bruke vaskepose... Den ene maskina var så ødelagt at merkeverkstedet aldri hadde sett maken... Jadda...

Gjest gjesteleser

Vaskepose. Alltid.

4 treningsbh'er(vaskes på 60 grader), en liten skuff med andre bh'er i varierende form og farge fra de mest delikate blondesaker til kjedelige trauste hverdagsbh'er. Har vel 6 stk som brukes ofte. Mye svart!

Jeg har vel 5-8 som er brukendes, og 3-4 som enten er for liten eller for slaskete. Har sorte, hvite, burgunder, beige, lys lilla. Har i tillegg tre trenings bh 'er.

Vasker dem i vaskepose på 40 grader. Har ødelagt en vaskemaskin en gang med en bh-spile.

Bruker dem som regel i 3 dager før jeg bytter.

Annonse

Jeg har 7, men har akkurat bestilt meg to til fra en nettbutikk, så snart har jeg 9. Alle er svarte, og det er viktig at de er myke og komfortable. Ingen spiler, blonder, sømmer over cupen, eller noe annet som kan gnage. Vasker de på 40 grader i maskinen sammen med andre mørke klær.

Anonymous poster hash: 9a273...c61

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...