Gå til innhold

Har ikke lyst til å stå opp om morgen.

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

17

• stjernestøv

13

• Caylee

7

• FGT

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja der har du det hehe ;)

Hadde det vært så vel:-(

Har prøvd medisinene og virker ikke bedre eller annerledes på meg enn flertallet;

Blir energisk, søvnløs, aggressiv, får syner :huh: , mer vågal, ukritisk m.m.

Jeg skulle ønske medisinene virket ok, men jeg blir jo helt psykisk ustabil av amfetamin:-(

Jeg har en skuff full.. 13 pakker, men jeg rører dem ikke, uansett hvor sliten jeg er.

Det holder med autisme, jeg trenger ikke mer problemer. Akkurat det sa jeg til min psykiater, som fortsatt vil anmelde psykiateren, som hun fikk navnet på. Jeg vet bare ikke om jeg orker bråk nå, jeg trenger ro, og han er jo nesten nabo.

Skrevet

Jeg orker ikke stå opp om morgenen, derfor er jeg uføretrygdet.

Men det er rent kjedelig.

Håper jeg orker stå opp om morgenen når jeg får et jobbtiltak av noe slag. 

Om jeg endelig klarer mobilisere viljestyrke til å stå opp.

Skrevet

Jeg tror ikke man blir uføretrygdet av denn grunn. Så lett er det ikke.

Anonymous poster hash: ce09b...8da

Skrevet

Jeg tror ikke man blir uføretrygdet av denn grunn. Så lett er det ikke.

Anonymous poster hash: ce09b...8da

Ofisielle grunnen er jo bipolar lidelse, men den egentlige er at jeg ikke klarer stå opp.

Men det er det bare jeg som skjønner. Legen tror jeg depresjon er grunnen til at jeg ikke møtte til alle tiltakene.

Skrevet

Men det er rent kjedelig.

Håper jeg orker stå opp om morgenen når jeg får et jobbtiltak av noe slag. 

Om jeg endelig klarer mobilisere viljestyrke til å stå opp.

Det er vel en sterk forenkling.

Du er vel ikke uføretrygdet fordi du ikke orker stå opp om morgenen:-)

Jeg orker stå opp, og står opp hver dag tidlig, hjemme lager jeg matpakker i fjellet lager jeg arbeide,

Jeg er uføretrygdet nå:-( studerer, men har permisjon, men strever for blir for mye støy for meg!

Jeg håper finne min nisje som autist, introvert, engasjert og glad i dyr og barn, får se hva det blir:-)

Skrevet

Ikke jeg!

Jeg står opp mer enn gjerne når kl blir ca 05.30, av og til før!

Jeg hadde en periode før jul hvor jeg la meg før 22 og stod opp ved 5-tiden (før vekkerklokka ringte). Lenge siden jeg har følt meg så opplagt. Tror jeg må begynne med det igjen!

Skrevet

Jeg hadde en periode før jul hvor jeg la meg før 22 og stod opp ved 5-tiden (før vekkerklokka ringte). Lenge siden jeg har følt meg så opplagt. Tror jeg må begynne med det igjen!

:) Ja

Gjør det:-)

Kan du forresten gi meg noen råd?

Skrevet

:) Ja

Gjør det:-)

Kan du forresten gi meg noen råd?

Om hva da?

stjernestøv
Skrevet

Hva er du flink til da ?

Jeg vet ikke jeg.

stjernestøv
Skrevet

Hadde det vært så vel:-(

Har prøvd medisinene og virker ikke bedre eller annerledes på meg enn flertallet;

Blir energisk, søvnløs, aggressiv, får syner :huh: , mer vågal, ukritisk m.m.

Jeg skulle ønske medisinene virket ok, men jeg blir jo helt psykisk ustabil av amfetamin:-(

Jeg har en skuff full.. 13 pakker, men jeg rører dem ikke, uansett hvor sliten jeg er.

Det holder med autisme, jeg trenger ikke mer problemer. Akkurat det sa jeg til min psykiater, som fortsatt vil anmelde psykiateren, som hun fikk navnet på. Jeg vet bare ikke om jeg orker bråk nå, jeg trenger ro, og han er jo nesten nabo.

Ikke bra å ta slike medisiner da, var jo dumt gjort av den psykiateren.

Skrevet

Jeg vet ikke jeg.

Hva liker du å holde på med da ?  En  interesse har du sikkert, som du kan ha kontroll over ?

stjernestøv
Skrevet

Hva liker du å holde på med da ?  En  interesse har du sikkert, som du kan ha kontroll over ?

Jeg vet i grunn ikke det heller, jeg likte det bedre når ungene var små for da var jeg opptatt. Nå er det ikke så mye å gjøre lenger.

Skrevet

Om hva da?

Råd om det med å skrive bok,

jeg stilte noen spørsmål i en annen tråd.

imorgen skal jeg begynne å lage en jobb plan...

og jeg trenger hjelp.

Skrevet

Ikke bra å ta slike medisiner da, var jo dumt gjort av den psykiateren.

På en måte var det sikkert dumt, men jeg syns også han var snill.

Det syns ikke min psykiater, som vil innrapportere han, det vil ikke jeg, jeg trenger fred og ro, akkurat nå.

stjernestøv
Skrevet

Det syns ikke min psykiater, som vil innrapportere han, det vil ikke jeg, jeg trenger fred og ro, akkurat nå.

Forståelig at du vil ha fred og ro.

Skrevet

Jeg synes du skal levere medikamentene tilbake til apoteket slik at de kan destrueres. Det er etter min oppfatning uforsvarlig å oppbevare slike mengder amfetamin i en skuff.

Psykiateren skulle ha vært meldt til Fylkeslegen, da det er god grunn til å tro at han driver uforsvarlig praksis mht utskrivning av medikamenter, og det kan få fatale følger for andre pasienter.

Skrevet

Jeg vet i grunn ikke det heller, jeg likte det bedre når ungene var små for da var jeg opptatt. Nå er det ikke så mye å gjøre lenger.

Du er rar.

Det er mye å gjøre for oss alle.

Det hjelper ikke å komme med forslag når man ikke vet om du liker lese, se film, drive med håndarbeide, samle på frimerker, lese om flagg, bake, drive med friluftsliv osv...Alle er interessert i noe!

Kanskje man glemmer en del sånt når man er småbarnsmor, fordi det er jo så mye praktisk vi må ordne med...

Også blir de tenåringer og mindre blir det ikke, tvert i mot mer, feks lekser, kjøre til fest, hente på fest, kjøre til kjøpesenter og krisehandle, for har ikke noen ting å ha på på festen :huh:  osv...

Det siste er spesielt!! Min datter har klesskapet fult av klær, plutselig har hun ingenting å ha på seg, og det har hun i tillegg laange forklaringer på, så lange at jeg sier "ok ok " og holder hendene stift opp, så kjører min mann feks.

Jeg liker ikke kjøpesenteret noe særlig. Men verre faktisk er laange forklaringer.

Skriv hva du har vært interessert i før, så kan vi komme med forslag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...