Gå til innhold

Hvorfor fant de meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg mener er at dersom man ønsker å dø er det ikke nødvendig å utsette andre for den type "stunt", dette var når jeg tolket innlegget ditt som et selvmordsforsøk.

Du sier det ikke var et selvmordsforsøk, jeg vet ikke, du skriver at du ville bare sovne inn. Spiller det noen rolle?

Det er tanker jeg tenker i ettertid. For hvis dette uhellet hadde endt galt, så hadde jeg kanskje vært dø. Og tenker mye på det når ting går nedover.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

29

• skrevet

14

• XbellaX

6

• Trollings

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du hadde vel litt flaks da, hvorfor er det urettferdig av den grunn? Ja du burde jo sende blomster igrunn.

Ja og flaks varer ikke evig....

kanskje det..

Skrevet

Ja og flaks varer ikke evig....

kanskje det..

Nei, flaks varer ikke evig, men tidligere flaks betyr ikke fremtidig uflaks. Det er bare å unngå å gjøre dumme ting fremover, så stiller du normalt. :)

Skrevet (endret)

Det er tanker jeg tenker i ettertid. For hvis dette uhellet hadde endt galt, så hadde jeg kanskje vært dø. Og tenker mye på det når ting går nedover.

Det bor mye vett i deg skjønner du, det virker bare som om hodet ditt tar ferie i blant :-) Jeg håper 2015 blir bra for deg. Sett deg mål og delmål og jobb mot dem.

Endret av XbellaX
Skrevet

Nei, flaks varer ikke evig, men tidligere flaks betyr ikke fremtidig uflaks. Det er bare å unngå å gjøre dumme ting fremover, så stiller du normalt. :)

Den der skal jeg skrive ut å henge på veggen. Flott sagt

Skrevet

Sant nok. Uff alt er så skummelt. Det er fint å leve men døden skremmer meg..

Skrevet

Det bor mye vett i deg skjønner du, det virker bare som om hodet ditt tar ferie i blant :-) Jeg håper 2015 blir bra for deg. Sett deg mål og delmål og jobb mot dem.

Takk. I lige måde :-)

Vet noen om noen bra synske? Vil teste det ut.

Skrevet

Den der skal jeg skrive ut å henge på veggen. Flott sagt

;)

Takk. I lige måde :-)

Vet noen om noen bra synske? Vil teste det ut.

Gi pengene til rumenerne i stedet, du... :P

Skrevet

;)

Gi pengene til rumenerne i stedet, du... :P

Hehe, morsom du

Søkte litt på google. Kom på en norsk klarsyntside. Nesten alle er opptatt. Er vist mange som ringer de nå for tiden..

Skrevet

Hehe, morsom du

Søkte litt på google. Kom på en norsk klarsyntside. Nesten alle er opptatt. Er vist mange som ringer de nå for tiden..

Men, altså, de klarsynte er sannsynligvis norske statsborgere, og har dermed ikke bare trygderettigheter, men er også beskyttet via sosiale lover om at alle skal ha bolig og mat.

Skrevet

Jeg kan være internett klarsynt jeg:

Jeg ser inn i fremtiden din, du vil møte noen som vil påvirke deg, du vil gjøre noen dumme valg og noen kloke, du vil bli både friskere og sykere, du vil benytte internet tjenesten DOL for å få luftet dine tanker og følelser

Skrevet

Men, altså, de klarsynte er sannsynligvis norske statsborgere, og har dermed ikke bare trygderettigheter, men er også beskyttet via sosiale lover om at alle skal ha bolig og mat.

Det eneste jeg bryr meg om er å teste det ut. Det jeg mest redd for er hvis de sier noe som "i 2015 blir et hardt år" eller noe sånt. Det er rådyrt... men jeg har aldri prøvd før.

Skrevet

NY jobb for skrevet?

Ja, han har fått jobb å veilede folk. En rådgiver

Skrevet

Jeg kan være internett klarsynt jeg:

Jeg ser inn i fremtiden din, du vil møte noen som vil påvirke deg, du vil gjøre noen dumme valg og noen kloke, du vil bli både friskere og sykere, du vil benytte internet tjenesten DOL for å få luftet dine tanker og følelser

Syns du var flink. Du sa iallfall ikke noe veldig negativt.

Skrevet

Det eneste jeg bryr meg om er å teste det ut. Det jeg mest redd for er hvis de sier noe som "i 2015 blir et hardt år" eller noe sånt. Det er rådyrt... men jeg har aldri prøvd før.

Tenk om de sier noe feil da, som får negative konsekvenser for deg? Tenk f.eks. hvis de sier "du har ingen fremtid" - og så fører det til at du slutter med studiene - for hva er vitsen med å anstrenge seg, om du uansett ikke har noen fremtid?

I tilfelle du er en sånn som "velger" ut hva du tror på og ikke tror på, av det en klarsynt forteller deg, så skjønner jeg ikke vitsen med å gå dit i det hele tatt. Hvis det er deg selv som bedømmer hva som er troverdig, da kan du vel like gjerne være klarsynt selv?

Skrevet

Tenk om de sier noe feil da, som får negative konsekvenser for deg? Tenk f.eks. hvis de sier "du har ingen fremtid" - og så fører det til at du slutter med studiene - for hva er vitsen med å anstrenge seg, om du uansett ikke har noen fremtid?

I tilfelle du er en sånn som "velger" ut hva du tror på og ikke tror på, av det en klarsynt forteller deg, så skjønner jeg ikke vitsen med å gå dit i det hele tatt. Hvis det er deg selv som bedømmer hva som er troverdig, da kan du vel like gjerne være klarsynt selv?

Poenget å ringe ditt er ikke at det de sier nøvendigvis er sant, men kanskje de gir meg kanskje håp alikevel.

Tviler egentlig på at de sier sånt til de som ringer.. håper ikke det. Det ville nok ødelagt mye. Da hadde jeg ringt flere. Men om flere hadde sagt den samme dårlige nyheten.. hm.. ja si det..

Skrevet

Poenget å ringe ditt er ikke at det de sier nøvendigvis er sant, men kanskje de gir meg kanskje håp alikevel.

Tviler egentlig på at de sier sånt til de som ringer.. håper ikke det. Det ville nok ødelagt mye. Da hadde jeg ringt flere. Men om flere hadde sagt den samme dårlige nyheten.. hm.. ja si det..

Kan jo kaste pengene i peisen for min del, jeg gir deg bare et tips. :rolleyes:

Skrevet

De klarsynte sier som regel bare ting som stemmer for 99.99% av folka som ringer dem, dermed er de sikret seg kunder fremover fordi de har vist at de tok jo rett ....

Synes du ikke skal bruke pengene dine på noe slikt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...