Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Kan jo kaste pengene i peisen for min del, jeg gir deg bare et tips. håper de sier noe nyttig da, ellers er det som du sier.. men noen sjanser må man ta 0 Siter
skrevet Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 håper de sier noe nyttig da, ellers er det som du sier.. men noen sjanser må man ta De sier ikke noe nyttig, for det er bare svindel. 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 De klarsynte sier som regel bare ting som stemmer for 99.99% av folka som ringer dem, dermed er de sikret seg kunder fremover fordi de har vist at de tok jo rett .... Synes du ikke skal bruke pengene dine på noe slikt Ingen tar fort rett på meg, jeg er ikke helt som normalen. Om de sier noe fullstendig feil kommer jeg til å si de tar feil Dette er engangtilfelle 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 De sier ikke noe nyttig, for det er bare svindel. er det svindel finner jeg det fort ut. Da slipper jeg lure på hvordan det er 0 Siter
skrevet Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 er det svindel finner jeg det fort ut. Da slipper jeg lure på hvordan det er Nei, det gjør du ikke nødvendigvis om du i utgangspunktet har troen. Du kan ikke stole på instinktene dine. Men eksperiment og undersøkelse har gang på gang konkludert med at "there is no such thing as magic". 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Jeg kunne bare ligget der i snøen og sovnet inn.. Det er noen dette skjer med hvert år, bare at noen sovner inn fordi ingen hjelper. Enten fordi de ikke vil eller fordi ingen finner dem liggende sånn midt på natta. Jeg skjønner ikke hvorfor de ville hjelpe meg. Jeg så sikkert ut som en idiot. Jeg gikk ikke i normal kjole, men hadde kledd meg ut som Alice i eventyrland (ja seriøst) Hvorfor ble jeg hjulpet når så mange andre ikke blir det? Er selvfølgelig takknemlig. Har lyst til å sende en blomst men er urettferdig. For noen blir det forsent :-( Er glad noen hjalp deg, det fortjener du. Snill og omtenksom som du er :-) Men trist med alle som ikke får hjelp, er enig i det.... 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Nei, det gjør du ikke nødvendigvis om du i utgangspunktet har troen. Du kan ikke stole på instinktene dine. Men eksperiment og undersøkelse har gang på gang konkludert med at "there is no such thing as magic". Føler bare for å prøve, men tør ikke. Jeg er en feiging 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Er glad noen hjalp deg, det fortjener du. Snill og omtenksom som du er :-) Men trist med alle som ikke får hjelp, er enig i det.... Kanskje jeg bare er snill fordi det er slik man skal oppføre seg. Tenk om sjelen min egentlig er veldig ond..skremmer livet av meg å tenke på det Ja .. det er vondt å tenke på 0 Siter
Madelenemie Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Jeg kunne bare ligget der i snøen og sovnet inn.. Det er noen dette skjer med hvert år, bare at noen sovner inn fordi ingen hjelper. Enten fordi de ikke vil eller fordi ingen finner dem liggende sånn midt på natta. Jeg skjønner ikke hvorfor de ville hjelpe meg. Jeg så sikkert ut som en idiot. Jeg gikk ikke i normal kjole, men hadde kledd meg ut som Alice i eventyrland (ja seriøst) Hvorfor ble jeg hjulpet når så mange andre ikke blir det? Er selvfølgelig takknemlig. Har lyst til å sende en blomst men er urettferdig. For noen blir det forsent :-( Det er sånn at om jeg eller et annet menneske ser noen i en fortvilt situasjon, så hjelper vi. Så du var bare heldig ved at noen så deg. Jeg tror de fleste mennesker vil hjelpe andre, mange ganger vet ikke ikke hvordan, vi kan bli grepet av en vond hjelpesløshet, men inni et hvert normalt menneske fins ønske om å beskytte , redde, ta vare på andre. Det er feks en bunnløs fortvilelse som får meg til ikke bare gå forbi tiggere, jeg greier det ikke, jeg kjenner et ansvar for dem, og anerkjenner dem ved å se dem. Det var et eksempel, det handler om at når man ser andre menneskers feks ulykke, ja så griper man inn. Hm. Når gjorde du dette? Kledde du deg ut? 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 (endret) Jeg er litt redd noenganger.. Tenk om jeg er den eneste som faktisk er ond? Ikke engang xx er så ond. Tenk om de jeg vurderte ringe til ser igjennom meg og finner det ut. Og ja det høres rart ut. Jeg er fullt klar over det Endret 30. desember 2014 av Caylee 0 Siter
Trollings Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 (endret) Tenk om sjelen min egentlig er veldig ond..skremmer livet av meg å tenke på det slemme tanker + snille handlinger = snill snille tanker + slemme handlinger = psyk slemme tanker + slemme handlinger = "ond" (også psykdom da) Som regnestykket viser kan sikre deg mot å være ond ved å oppføre deg snilt, hvilke tanker du har da spiller ingen rolle det er ikke det de rundt deg merker Lykke til Endret 30. desember 2014 av Trollings 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Det er sånn at om jeg eller et annet menneske ser noen i en fortvilt situasjon, så hjelper vi. Så du var bare heldig ved at noen så deg. Jeg tror de fleste mennesker vil hjelpe andre, mange ganger vet ikke ikke hvordan, vi kan bli grepet av en vond hjelpesløshet, men inni et hvert normalt menneske fins ønske om å beskytte , redde, ta vare på andre. Det er feks en bunnløs fortvilelse som får meg til ikke bare gå forbi tiggere, jeg greier det ikke, jeg kjenner et ansvar for dem, og anerkjenner dem ved å se dem. Det var et eksempel, det handler om at når man ser andre menneskers feks ulykke, ja så griper man inn. Hm. Når gjorde du dette? Kledde du deg ut? Ja, jeg var veldig heldig. Har det ganske likt, jeg får vondt inni meg Var sist vinter. Kledde meg ut ja 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 slemme tanker + snille handlinger = snill snille tanker + slemme handlinger = psyk slemme tanker + slemme handlinger = "ond" (også psykdom da) Som regnestykket viser kan sikre deg mot å være ond ved å oppføre deg snilt, hvilke tanker du har da spiller ingen rolle det er ikke det de rundt deg merker Lykke til Og jeg er kanskje untaket 0 Siter
Madelenemie Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Ja, jeg var veldig heldig. Har det ganske likt, jeg får vondt inni meg Var sist vinter. Kledde meg ut ja Hadde du et sånt kostyme? Hvorfor ble du så fortvilt at du gjorde dette? Hva sa dine foreldre? 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Hadde du et sånt kostyme? Hvorfor ble du så fortvilt at du gjorde dette? Hva sa dine foreldre? Hadde ikke kjøpt kostyme, men laget selv så det lignet mest mulig Nå kommer hemmeligheten ut: kjærligheten.. vi hadde datet en stund, og en stund sa vi begge det skulle bli noe men tydeligvis ikke.. De ble bekymret og litt sinte. pappa sa til meg før jeg dro "Ikke drikk formye, jeg vil ikke risikere noe skal skje deg. Som å falle ned i havet" Og jeg sa "Jada du trenger ikke være bekymret. Jeg skal passe på" 0 Siter
Madelenemie Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Hadde ikke kjøpt kostyme, men laget selv så det lignet mest mulig Nå kommer hemmeligheten ut: kjærligheten.. vi hadde datet en stund, og en stund sa vi begge det skulle bli noe men tydeligvis ikke.. De ble bekymret og litt sinte. pappa sa til meg før jeg dro "Ikke drikk formye, jeg vil ikke risikere noe skal skje deg. Som å falle ned i havet" Og jeg sa "Jada du trenger ikke være bekymret. Jeg skal passe på" Det var leit Men at foreldrene dine ble litt bekymret viser at de bryr seg. Kanskje det du opplevde som litt egentlig er mye? Skal du begynne til psykolog/ psykiater, i terapi, snart? N 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Det var leit Men at foreldrene dine ble litt bekymret viser at de bryr seg. Kanskje det du opplevde som litt egentlig er mye? Skal du begynne til psykolog/ psykiater, i terapi, snart? N Ja det var dum situasjon. Når folk spør hvorfor jeg gikk min vei har jeg sagt jeg bare ble såret uten å si grunnen. Jeg vil ikke klandre noen. De bryr seg veldig om meg ja. De ble litt mer enn litt sine men med god grunn. Har gått til det lenge 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 Kanskje jeg bare er snill fordi det er slik man skal oppføre seg. Tenk om sjelen min egentlig er veldig ond..skremmer livet av meg å tenke på det Ja .. det er vondt å tenke på Sjelen din er ikke ond :-) 0 Siter
Inner self Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 Du har vel ingenting å ha dårlig samvittighet for, du feilberegnet alkoholinntaket, og gikk på en smell. De menneskene som ringte etter sykebil, de følte sikkert de gjorde en god gjerning 0 Siter
Madelenemie Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 Ja det var dum situasjon. Når folk spør hvorfor jeg gikk min vei har jeg sagt jeg bare ble såret uten å si grunnen. Jeg vil ikke klandre noen. De bryr seg veldig om meg ja. De ble litt mer enn litt sine men med god grunn. Har gått til det lenge Ok:-) Håper du får en fin nyttårsaften Skal du være hjemme? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.