Gå til innhold

Hvorfor fant de meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo kaste pengene i peisen for min del, jeg gir deg bare et tips. :rolleyes:

håper de sier noe nyttig da, ellers er det som du sier.. men noen sjanser må man ta

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

29

• skrevet

14

• XbellaX

6

• Trollings

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

håper de sier noe nyttig da, ellers er det som du sier.. men noen sjanser må man ta

De sier ikke noe nyttig, for det er bare svindel.

Skrevet

De klarsynte sier som regel bare ting som stemmer for 99.99% av folka som ringer dem, dermed er de sikret seg kunder fremover fordi de har vist at de tok jo rett ....

Synes du ikke skal bruke pengene dine på noe slikt

Ingen tar fort rett på meg, jeg er ikke helt som normalen. Om de sier noe fullstendig feil kommer jeg til å si de tar feil

Dette er engangtilfelle

Skrevet

De sier ikke noe nyttig, for det er bare svindel.

er det svindel finner jeg det fort ut. Da slipper jeg lure på hvordan det er

Skrevet

er det svindel finner jeg det fort ut. Da slipper jeg lure på hvordan det er

Nei, det gjør du ikke nødvendigvis om du i utgangspunktet har troen. Du kan ikke stole på instinktene dine. Men eksperiment og undersøkelse har gang på gang konkludert med at "there is no such thing as magic".

Skrevet

Jeg kunne bare ligget der i snøen og sovnet inn.. Det er noen dette skjer med hvert år, bare at noen sovner inn fordi ingen hjelper. Enten fordi de ikke vil eller fordi ingen finner dem liggende sånn midt på natta.

Jeg skjønner ikke hvorfor de ville hjelpe meg. Jeg så sikkert ut som en idiot. Jeg gikk ikke i normal kjole, men hadde kledd meg ut som Alice i eventyrland  (ja seriøst)

Hvorfor ble jeg hjulpet når så mange andre ikke blir det?

Er selvfølgelig takknemlig. Har lyst til å sende en blomst men er urettferdig. For noen blir det forsent :-(

Er glad noen hjalp deg, det fortjener du. Snill og omtenksom som du er :-)

Men trist med alle som ikke får hjelp, er enig i det....

Skrevet

Nei, det gjør du ikke nødvendigvis om du i utgangspunktet har troen. Du kan ikke stole på instinktene dine. Men eksperiment og undersøkelse har gang på gang konkludert med at "there is no such thing as magic".

Føler bare for å prøve, men tør ikke. Jeg er en feiging

Skrevet

Er glad noen hjalp deg, det fortjener du. Snill og omtenksom som du er :-)

Men trist med alle som ikke får hjelp, er enig i det....

Kanskje jeg bare er snill fordi det er slik man skal oppføre seg. Tenk om sjelen min egentlig er veldig ond..skremmer livet av meg å tenke på det

Ja .. det er vondt å tenke på

Skrevet

Jeg kunne bare ligget der i snøen og sovnet inn.. Det er noen dette skjer med hvert år, bare at noen sovner inn fordi ingen hjelper. Enten fordi de ikke vil eller fordi ingen finner dem liggende sånn midt på natta.

Jeg skjønner ikke hvorfor de ville hjelpe meg. Jeg så sikkert ut som en idiot. Jeg gikk ikke i normal kjole, men hadde kledd meg ut som Alice i eventyrland  (ja seriøst)

Hvorfor ble jeg hjulpet når så mange andre ikke blir det?

Er selvfølgelig takknemlig. Har lyst til å sende en blomst men er urettferdig. For noen blir det forsent :-(

Det er sånn at om jeg eller et annet menneske ser noen i en fortvilt situasjon, så hjelper vi.

Så du var bare heldig ved at noen så deg.

Jeg tror de fleste mennesker vil hjelpe andre, mange ganger vet ikke ikke hvordan, vi kan bli grepet av en vond hjelpesløshet, men inni et hvert normalt menneske fins ønske om å beskytte , redde, ta vare på andre.

Det er feks en bunnløs fortvilelse som får meg til ikke bare gå forbi tiggere, jeg greier det ikke, jeg kjenner et ansvar for dem, og anerkjenner dem ved å se dem. Det var et eksempel, det handler om at når man ser andre menneskers feks ulykke, ja så griper man inn.

Hm. Når gjorde du dette? Kledde du deg ut?

Skrevet (endret)

Jeg er litt redd noenganger.. Tenk om jeg er den eneste som faktisk er ond? Ikke engang xx er så ond. Tenk om de jeg vurderte ringe til ser igjennom meg og finner det ut.

Og ja det høres rart ut. Jeg er fullt klar over det

Endret av Caylee
Skrevet (endret)

Tenk om sjelen min egentlig er veldig ond..skremmer livet av meg å tenke på det

slemme tanker + snille handlinger = snill

snille tanker + slemme handlinger = psyk

slemme tanker + slemme handlinger = "ond" (også psykdom da)

Som regnestykket viser kan sikre deg mot å være ond ved å oppføre deg snilt, hvilke tanker du har da spiller ingen rolle det er ikke det de rundt deg merker

Lykke til

Endret av Trollings
Skrevet

Det er sånn at om jeg eller et annet menneske ser noen i en fortvilt situasjon, så hjelper vi.

Så du var bare heldig ved at noen så deg.

Jeg tror de fleste mennesker vil hjelpe andre, mange ganger vet ikke ikke hvordan, vi kan bli grepet av en vond hjelpesløshet, men inni et hvert normalt menneske fins ønske om å beskytte , redde, ta vare på andre.

Det er feks en bunnløs fortvilelse som får meg til ikke bare gå forbi tiggere, jeg greier det ikke, jeg kjenner et ansvar for dem, og anerkjenner dem ved å se dem. Det var et eksempel, det handler om at når man ser andre menneskers feks ulykke, ja så griper man inn.

Hm. Når gjorde du dette? Kledde du deg ut?

Ja, jeg var veldig heldig.

Har det ganske likt, jeg får vondt inni meg

Var sist vinter. Kledde meg ut ja

Skrevet

slemme tanker + snille handlinger = snill

snille tanker + slemme handlinger = psyk

slemme tanker + slemme handlinger = "ond" (også psykdom da)

Som regnestykket viser kan sikre deg mot å være ond ved å oppføre deg snilt, hvilke tanker du har da spiller ingen rolle det er ikke det de rundt deg merker

Lykke til

Og jeg er kanskje untaket

Skrevet

Ja, jeg var veldig heldig.

Har det ganske likt, jeg får vondt inni meg

Var sist vinter. Kledde meg ut ja

Hadde du et sånt kostyme?

Hvorfor ble du så fortvilt at du gjorde dette?

Hva sa dine foreldre?

Skrevet

Hadde du et sånt kostyme?

Hvorfor ble du så fortvilt at du gjorde dette?

Hva sa dine foreldre?

Hadde ikke kjøpt kostyme, men laget selv så det lignet mest mulig

Nå kommer hemmeligheten ut: kjærligheten.. vi hadde datet en stund, og en stund sa vi begge det skulle bli noe men tydeligvis ikke..

De ble bekymret og litt sinte. pappa sa til meg før jeg dro "Ikke drikk formye, jeg vil ikke risikere noe skal skje deg. Som å falle ned i havet" Og jeg sa "Jada du trenger ikke være bekymret. Jeg skal passe på"

Skrevet

Hadde ikke kjøpt kostyme, men laget selv så det lignet mest mulig

Nå kommer hemmeligheten ut: kjærligheten.. vi hadde datet en stund, og en stund sa vi begge det skulle bli noe men tydeligvis ikke..

De ble bekymret og litt sinte. pappa sa til meg før jeg dro "Ikke drikk formye, jeg vil ikke risikere noe skal skje deg. Som å falle ned i havet" Og jeg sa "Jada du trenger ikke være bekymret. Jeg skal passe på"

Det var leit

Men at foreldrene dine ble litt bekymret viser at de bryr seg. Kanskje det du opplevde som litt egentlig er mye?

Skal du begynne til psykolog/ psykiater, i terapi, snart?

N

Skrevet

Det var leit

Men at foreldrene dine ble litt bekymret viser at de bryr seg. Kanskje det du opplevde som litt egentlig er mye?

Skal du begynne til psykolog/ psykiater, i terapi, snart?

N

Ja det var dum situasjon. Når folk spør hvorfor jeg gikk min vei har jeg sagt jeg bare ble såret uten å si grunnen. Jeg vil ikke klandre noen.

De bryr seg veldig om meg ja. De ble litt mer enn litt sine men med god grunn.

Har gått til det lenge

Skrevet

Kanskje jeg bare er snill fordi det er slik man skal oppføre seg. Tenk om sjelen min egentlig er veldig ond..skremmer livet av meg å tenke på det

Ja .. det er vondt å tenke på

Sjelen din er ikke ond :-)

Skrevet

Du har vel ingenting å ha dårlig samvittighet for, du feilberegnet alkoholinntaket, og gikk på en smell. De menneskene som ringte etter sykebil, de følte sikkert de gjorde en god gjerning :)

Skrevet

Ja det var dum situasjon. Når folk spør hvorfor jeg gikk min vei har jeg sagt jeg bare ble såret uten å si grunnen. Jeg vil ikke klandre noen.

De bryr seg veldig om meg ja. De ble litt mer enn litt sine men med god grunn.

Har gått til det lenge

Ok:-)

Håper du får en fin nyttårsaften :)

Skal du være hjemme?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...