Gå til innhold

NHD/andre.. Slik gikk det da jeg skulle spare penger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk til et apotek for å ta ut medisin. Men fikk bryskt beskjed om at den medisinen får jeg ikke ut siden det ikke har gått lang nok tid siden jeg tok ut forrige gang..Skulle jeg få ut medisinen nå må jeg betale for den etter nyttår..

Da gikk jeg til et annet apotek ( var på et kjøpesenter.) Der fikk jeg ut medisinen uten problem. :) Hyggelig var dem også.

Hurra for apotek 1, dit skal jeg fortsette å gå også gå utpå nyåret når jeg må betale.

Anonymous poster hash: 39fa7...a2a

Skrevet

Gikk til et apotek for å ta ut medisin. Men fikk bryskt beskjed om at den medisinen får jeg ikke ut siden det ikke har gått lang nok tid siden jeg tok ut forrige gang..Skulle jeg få ut medisinen nå må jeg betale for den etter nyttår..

Da gikk jeg til et annet apotek ( var på et kjøpesenter.) Der fikk jeg ut medisinen uten problem. :) Hyggelig var dem også.

Hurra for apotek 1, dit skal jeg fortsette å gå også gå utpå nyåret når jeg må betale.

Jeg hadde garantert gjort akkurat det samme selv om jeg var deg, med den beste samvittigheten. :-)

Skrevet

Hvorfor bryr apoteket seg? Får de ikke pengene sine uansett om det er frikort eller ei ?

Skrevet

Hvorfor bryr apoteket seg? Får de ikke pengene sine uansett om det er frikort eller ei ?

Hun på det første apoteket var ikke akkurat blid da jeg ba om medisinen.. Hun på det andre ønska meg til og med godt nytt år.. 

Skrevet

HELFO-regler, antar jeg. Det skal ikke være mulig å hente ut meds på blå resept for ofte.

Skrevet

Det er jo ikke bare pengene som gjelder her heller da, det er greit å ikke pøse ut med for mye medisiner til folk heller...

Skrevet

De fulgte nok bare reglene. Dette har jeg selv opplevd ett par ganger.

Det eneste jeg kan tenke på er att hun ikke burde vært sur ( den apotekansatte).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...