AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Gikk til et apotek for å ta ut medisin. Men fikk bryskt beskjed om at den medisinen får jeg ikke ut siden det ikke har gått lang nok tid siden jeg tok ut forrige gang..Skulle jeg få ut medisinen nå må jeg betale for den etter nyttår.. Da gikk jeg til et annet apotek ( var på et kjøpesenter.) Der fikk jeg ut medisinen uten problem. Hyggelig var dem også. Hurra for apotek 1, dit skal jeg fortsette å gå også gå utpå nyåret når jeg må betale. Anonymous poster hash: 39fa7...a2a Anonymous poster hash: 39fa7...a2a 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Gikk til et apotek for å ta ut medisin. Men fikk bryskt beskjed om at den medisinen får jeg ikke ut siden det ikke har gått lang nok tid siden jeg tok ut forrige gang..Skulle jeg få ut medisinen nå må jeg betale for den etter nyttår.. Da gikk jeg til et annet apotek ( var på et kjøpesenter.) Der fikk jeg ut medisinen uten problem. Hyggelig var dem også. Hurra for apotek 1, dit skal jeg fortsette å gå også gå utpå nyåret når jeg må betale. Anonymous poster hash: 39fa7...a2a Anonymous poster hash: 39fa7...a2a Jeg hadde garantert gjort akkurat det samme selv om jeg var deg, med den beste samvittigheten. :-) 0 Siter
Trollings Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Hvorfor bryr apoteket seg? Får de ikke pengene sine uansett om det er frikort eller ei ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Hvorfor bryr apoteket seg? Får de ikke pengene sine uansett om det er frikort eller ei ? Hun på det første apoteket var ikke akkurat blid da jeg ba om medisinen.. Hun på det andre ønska meg til og med godt nytt år.. Anonymous poster hash: 39fa7...a2a 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Hvorfor bryr apoteket seg? Får de ikke pengene sine uansett om det er frikort eller ei ? HELFO-regler, antar jeg. Det skal ikke være mulig å hente ut meds på blå resept for ofte. 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Det er jo ikke bare pengene som gjelder her heller da, det er greit å ikke pøse ut med for mye medisiner til folk heller... 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Bra du ikke ga opp, og gikk til neste apotek :-) 0 Siter
Inner self Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 De fulgte nok bare reglene. Dette har jeg selv opplevd ett par ganger. Det eneste jeg kan tenke på er att hun ikke burde vært sur ( den apotekansatte). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.