AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Skal ha en liten sammenkomst av feiring av min bursdag neste år. Blir hele 50 år og ønsker lage til noe hyggelig for meg og ca 10 damer hjemme hos meg selv. Er ikke så flink eller kreativ til hvordan jeg skal ha det, men vil gjøre det med gjennomført stil. Økonomi er ingen hindring. Jeg skal stå for alt fra det som spises og drikkes. Kom gjerne med tips til invitasjon, underholdning, pynt, tema, meny, drikkevarer ovs. En annen ting jeg tenkte på var hvordan få gjestene til å trives når vi er så få, alle kjenner ikke hverandre og er på veldig forskjellig ståsted. I det store og hele trenger jeg innspill på det meste da jeg ikke er vant til å stelle i stand til fest/selskap . Takker så hjertens mye for tilbakemeldinger Anonymous poster hash: ea3dd...ee2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403016-tips-til-bursdagsfeiring-med-venninner-tas-i-mot-med-takk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Skal ha en liten sammenkomst av feiring av min bursdag neste år. Blir hele 50 år og ønsker lage til noe hyggelig for meg og ca 10 damer hjemme hos meg selv. Er ikke så flink eller kreativ til hvordan jeg skal ha det, men vil gjøre det med gjennomført stil. Økonomi er ingen hindring. Jeg skal stå for alt fra det som spises og drikkes. Kom gjerne med tips til invitasjon, underholdning, pynt, tema, meny, drikkevarer ovs. En annen ting jeg tenkte på var hvordan få gjestene til å trives når vi er så få, alle kjenner ikke hverandre og er på veldig forskjellig ståsted. I det store og hele trenger jeg innspill på det meste da jeg ikke er vant til å stelle i stand til fest/selskap . Takker så hjertens mye for tilbakemeldinger Anonymous poster hash: ea3dd...ee2 Hei! Takk for påminnelsen. Jeg har rundt tall snart, og da burde jeg jo invitere alle vennene jeg har fått!! Autister trenger laaang tid på å tenke seg om, og andre mennesker trenger ca en mnd. Tips til deg! Tenk gjennom hva de du inviterer er interessert i. Kjøp og legg små gaver på tallerkenene til alle vennene dine, det blir både overraskende og gøy Du kan kjøpe noe som rører dem, eller er morro, etc...og osv... Jeg kan komme med flere tips, for nå lurer jeg på om ikke jeg burde gjøre noe sånt selv? Jeg må bare regne på hvor mange venner jeg har først. Endret 31. desember 2014 av Madelenemie 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403016-tips-til-bursdagsfeiring-med-venninner-tas-i-mot-med-takk/#findComment-3595258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Heldige dere er som har så mange venner.... jeg har bare noen få, men de har flyttet til andre byer for lenge siden og vi har lite kontakt, mest på facebook. Er tre år til mitt jubileum, så jeg rekker kanskje å "samle" noen venner til da? Hvis ikke får jeg planlegge å reise vekk på min dag... Anonymous poster hash: 1b651...b81 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403016-tips-til-bursdagsfeiring-med-venninner-tas-i-mot-med-takk/#findComment-3595454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Skal ha en liten sammenkomst av feiring av min bursdag neste år. Blir hele 50 år og ønsker lage til noe hyggelig for meg og ca 10 damer hjemme hos meg selv. Er ikke så flink eller kreativ til hvordan jeg skal ha det, men vil gjøre det med gjennomført stil. Økonomi er ingen hindring. Jeg skal stå for alt fra det som spises og drikkes. Kom gjerne med tips til invitasjon, underholdning, pynt, tema, meny, drikkevarer ovs. En annen ting jeg tenkte på var hvordan få gjestene til å trives når vi er så få, alle kjenner ikke hverandre og er på veldig forskjellig ståsted. I det store og hele trenger jeg innspill på det meste da jeg ikke er vant til å stelle i stand til fest/selskap . Takker så hjertens mye for tilbakemeldinger Anonymous poster hash: ea3dd...ee2 En av de hyggeligste bursdagsfeiringene jeg har vært med på, var hos en venninne som inviterte omtrent ti kvinner - hvorav flere ikke kjente hverandre fra før - til et stort skalldyrsbord. Vi satt rundt spisebordet hele kvelden og hadde det usedvanlig hyggelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403016-tips-til-bursdagsfeiring-med-venninner-tas-i-mot-med-takk/#findComment-3595464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.