Caylee Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 Først skal jeg et sted der familien min skal. Det endel folk der jeg har kjent hele livet, og er redd de skal begyne å spørre mye om situasjon osv.. og noen nye jeg er litt redd for å møte. Etter to timer der skal jeg til en vennine som skal ha nyttårsparty med bare ungdom/unge voksne. Det kommer ganske mange jeg kjenner, og det blir sikkert veldig hyggelig. Er veldig glad for at jeg ble invitert. Det som plager meg mest er anngående alkoholen. Det er skikkelig drikkefest. På starten av slike fester pleier det å bli mye om å gjøre å drikke mest mulig. Å ha drikkeleker for å få i seg drikken fortere. Men det er slitsomt spesielt når jeg ikke føler meg i så bra. Jeg har dessuten ingenting å drikke borsett fra 40% sprit som man blander med brus... Er redd jeg ikke vil tåle det.. Jeg tåler ikke sprit..Men jeg rakk ikke kjøpe cider før butikkene stengte.. Tenk om kvelden ender dårlig 0 Siter
Madelenemie Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 (endret) Først skal jeg et sted der familien min skal. Det endel folk der jeg har kjent hele livet, og er redd de skal begyne å spørre mye om situasjon osv.. og noen nye jeg er litt redd for å møte. Etter to timer der skal jeg til en vennine som skal ha nyttårsparty med bare ungdom/unge voksne. Det kommer ganske mange jeg kjenner, og det blir sikkert veldig hyggelig. Er veldig glad for at jeg ble invitert. Det som plager meg mest er anngående alkoholen. Det er skikkelig drikkefest. På starten av slike fester pleier det å bli mye om å gjøre å drikke mest mulig. Å ha drikkeleker for å få i seg drikken fortere. Men det er slitsomt spesielt når jeg ikke føler meg i så bra. Jeg har dessuten ingenting å drikke borsett fra 40% sprit som man blander med brus... Er redd jeg ikke vil tåle det.. Jeg tåler ikke sprit..Men jeg rakk ikke kjøpe cider før butikkene stengte.. Tenk om kvelden ender dårlig Hei! Jeg syns du skal dra uten spriten din,. Du er ikke bra, det er en god grunn for å dra uten alkohol! Kvelden ender dårlig om du ikke tenker logisk nå! Jeg trenger selv skriveråd:-) tenk heller på det litt i kveld, at du må gi meg noen gode råd, ikke drikke deg syk Jeg grugleder meg til nyttårsaften, nå må jeg pynte meg... Godt nytt år! hør på meg! Endret 31. desember 2014 av Madelenemie 0 Siter
Caylee Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Skrevet 31. desember 2014 Hei! Jeg syns du skal dra uten spriten din,. Du er ikke bra, det er en god grunn for å dra uten alkohol! Kvelden ender dårlig om du ikke tenker logisk nå! Jeg trenger selv skriveråd:-) tenk heller på det litt i kveld, at du må gi meg noen gode råd, ikke drikke deg syk Jeg grugleder meg til nyttårsaften, nå må jeg pynte meg... Godt nytt år! hør på meg! Jeg vil gjerne drikke litt alkohol.. Hvis man drikker 5 cider, hvor mye sprit er det samme som? Er et glass spirit blandet med brus mer alkohol enn 5 cidere? Men du har rett. Jeg burde egentlig ikke. Jeg vet jo hvordan det endte sist. Du skal skrive barnebok? Jeg tror du vil klare det kjempebra :-) Pynte meg må jeg snart å. Godt nyttår du! 0 Siter
Caylee Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Skrevet 31. desember 2014 Herregud.. dette er livsfarlig. Sjekket nettopp på en nettside der man kan skrive inn for å beregne promoille. Etter to 2 dl glass kan jeg risikere å få 3 i promille som er dødelig.. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 Herregud.. dette er livsfarlig. Sjekket nettopp på en nettside der man kan skrive inn for å beregne promoille. Etter to 2 dl glass kan jeg risikere å få 3 i promille som er dødelig.. Nettopp. Jeg vet ikke om cider, kjenner bare til vin, drakk ikke alkohol på din alder, Håper du er forsiktig! Jeg klarer nok ikke skrive noen bok, om jeg ikke finner ut av en del ting først:-) Det ville bare være ok, jeg liker å tegne og skrive, har noen historier, liker barn bedre enn voksne og trives med fred og ro:-) Jeg er ferdig sminket, :-) resten er kjapt gjort. Håper du skriver senere at du var på fest og er så edru at du skriver god natt til meg:-) ok? 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 Tenk om kvelden ender dårlig. Hvis du er redd for å bli full eller dårlig ligger det 100% i din makt å bestemme hvorvidt det skjer eller ikke. 0 Siter
frosken Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 Først skal jeg et sted der familien min skal. Det endel folk der jeg har kjent hele livet, og er redd de skal begyne å spørre mye om situasjon osv.. og noen nye jeg er litt redd for å møte. Etter to timer der skal jeg til en vennine som skal ha nyttårsparty med bare ungdom/unge voksne. Det kommer ganske mange jeg kjenner, og det blir sikkert veldig hyggelig. Er veldig glad for at jeg ble invitert. Det som plager meg mest er anngående alkoholen. Det er skikkelig drikkefest. På starten av slike fester pleier det å bli mye om å gjøre å drikke mest mulig. Å ha drikkeleker for å få i seg drikken fortere. Men det er slitsomt spesielt når jeg ikke føler meg i så bra. Jeg har dessuten ingenting å drikke borsett fra 40% sprit som man blander med brus... Er redd jeg ikke vil tåle det.. Jeg tåler ikke sprit..Men jeg rakk ikke kjøpe cider før butikkene stengte.. Tenk om kvelden ender dårlig Jeg synes ikke du skal drikke sprit. Kanskje du kan spørre forsiktig der dere skal tidligere på kvelden om du muligens kan få låne en flaske vin, cider eller øl og så kjøpe tilbake til dem senere? Du er jo gammel nok til at det ikke er noe galt i å gi deg litt alkohol. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 Vet ikke hvor mye sprit du har stående, men du trenger jo ikke å ta med alt. Jeg er ikke så stor og tåler ikke så mye - ville ikke drukket mer enn max 2 dl (40 %) i løpet av hele kvelden. Antar du går på medisiner? Det er noe som gjør at man gjerne tåler mindre. Og så er det lurt å spise godt i forkant av festen. Finn ut hvor mye du tør å ta med (slik at du er trygg på at du ikke blir overstadig beruset) og hell det over på en colaflaske eller noe, så lar du resten av spriten stå hjemme. Regn med litt fnising fordi de andre tror at du har med deg noe hjemmebrygget 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 Støtter også frosken sitt forslag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.