Gå til innhold

Å gå inn i det nye året

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med gråt i halsen. Ene øyeblikket sint, andre trist, tredje gråt, og slik går karusellen. Ekstremt ustabil. Har nettopp slutta med Zoloft, idiotisk. Må innse at jeg trenger den, så tok 50 mg igjen nå og må fortsette. Indre smerte, bruker alle krefter på å ikke eksplodere. Hva gjør jeg. Sambo er lei nå og det forstår jeg godt. Må virkelig bruke alt jeg har av krefter på å ikke skli ut. Vet jeg maser her for tida. Og det er ikke noe særlig. Men bedre enn mase på sambo. Herregud så håpløs jeg er, det er. Famler i blinde, forandrer meg hele tida. Tok seroquel også nå. Og så er det å komme gjennom uka som kommer til time med behandler. Lengste jula i historieboka. Sambo bare oppgitt. Han har heller ikke fått en god jul:(

Hater meg selv akkurat nå. Orker ikke se meg i speilet for da spyr jeg. Hjelpe meg hva skal jeg gjøre....

Anonymous poster hash: a317d...5b8

Skrevet

Jeg vet ikke hva du kan/skal gjøre, så da råder jeg deg til å høre på andre, f.eks. behandleren din.

Godt nytt år. :)

Skrevet

Ikke døm deg selv for hardt. Det er ikke din feil. Håper 2015 blir et bedre år for deg :-)

Har du noen nyttårsforsetter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...